Beantwoord

Prepaid Sim Only in het buitenland

• 26 december 2018
  • 2 reacties
  • 538 Bekeken

• Debutant
  • 0 reacties
Hallo,

Vanaf februari wil ik graag overgaan naar prepaid. Ik ben nu klant bij tele2, maar daar is het niet mogelijk om zonder abonnement op prepaid over te gaan. Kan ik bij T-mobile mijn huidige nummer (tele 2) behouden en overgaan op prepaid, zonder dat ik een (sim only) abonnement aan hoef te schaffen? Ik ga namelijk naar het buitenland (buiten EU) voor een half jaar en kan daar niks met een Nederlands abonnement, maar wil wel de mogelijkheid behouden om te kunnen bellen/sms'en naar Nederland.

Kunt u mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Folkert 27 december 2018, 08:02

Goedemorgen,

Geen enkel probleem. Bestel online een prepaid T-Mobile simkaart en vraag nummer behoud aan van abonnement naar prepaid. Jouw Tele2 abonnement moet wel opzegbaar zijn. Let op: zeg niet zelf jouw abonnement op!

Laat maar weten op dit forum of je nog meer hulp nodig hebt.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen,

Geen enkel probleem. Bestel online een prepaid T-Mobile simkaart en vraag nummer behoud aan van abonnement naar prepaid. Jouw Tele2 abonnement moet wel opzegbaar zijn. Let op: zeg niet zelf jouw abonnement op!

Laat maar weten op dit forum of je nog meer hulp nodig hebt.

Groet, Folkert
Reputatie 3
Maar bij mijn weten kan dit toch ook gewoon bij Tele2?
https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/#faq-kan-ik-mijn-nederlandse-prepaid-tegoed-ook-in-het-buitenland-gebruiken

Scheelt je eventueel gedoe met nummerbehoud ...

Reageer