Beantwoord

Prepaid simkaart 1 GB en 5 euro niet gekregen.

  • 5 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 606 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik heb twee vragen:

  1. Ik heb een Simkaart besteld en geactiveerd + 10 EUR erop gezet. Nu heb ik ook de app gedownload, en volgens de website en de bijbehorende brief zou ik dan 5 EUR direct op mijn account moeten hebben en 1 GB internet. Deze zie ik allebei allee (nog) niet in mijn account terug. Moet ik hiervoor nog iets doen of is er iets fout gegaan?
  2. Er staat op mijn pagina dat de simkaart niet geregistreerd kan worden momenteel, wat betekent dit en wat voor gevolgen heeft dit voor mij?
Met vriendelijke groet,

Therlie
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 augustus 2019, 12:26

Hoi Therlie,

Thanks voor je berichtje, goed dat je het aangeeft.

Omdat nog niet bekend is hoe lang dit probleem nog gaat duren, heb ik zojuist het tegoed en de GB aan jouw kaartje toegevoegd!

Hopelijk is het zo helemaal in orde!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Therlie,

Thanks voor je berichtje, goed dat je het aangeeft.

Omdat nog niet bekend is hoe lang dit probleem nog gaat duren, heb ik zojuist het tegoed en de GB aan jouw kaartje toegevoegd!

Hopelijk is het zo helemaal in orde!

Reageer