Beantwoord

Prepaid Standaard: SIM kaart weer laten activeren door T-mobile

  • 23 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 891 Bekeken

Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met 1 van uw collega's. Het bleek dat T-Mobile per ongeluk mijn SIM-kaart had gedeactiveerd en de medewerker (Frans) zou er voor zorgen dat het nummer weer actief gemaakt zou worden. Vandaag werkt het nog steeds niet en ik ben benieuwd of iemand mij uit de brand zou kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 oktober 2018, 13:56

Beste @PaddyJay heb je de telefoon al opnieuw opgestart?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Beste @PaddyJay heb je de telefoon al opnieuw opgestart?
Ik heb de telefoon opgestart en krijg nog steeds dezelfde foutmelding
Reputatie 7
Badge +20
Hi PaddyJay,

Het account waar je mee bent geregistreerd op onze Community is geen PrePaid-aansluiting, maar een abonnement. Ik gok dat het om een ander nummer gaat? Zou je mij via een privébericht het telefoon- en simkaartnummer kunnen sturen waar het probleem om gaat? Dan ga ik dit zo snel mogelijk voor je uitzoeken!

Reageer