Beantwoord

Prepaid Suprise code niet ontvangen

• 29 mei 2019
  • 5 reacties
  • 582 Bekeken

Ik heb 28 mei opgewaardeerd, tot nu toe nog geen code ontvangen?
Met andere opwaarderingen nooit problemen.
Kan ook niet op my suprice inloggen en ook niet met wachtwoord vergeten opnieuw aanvragen om te zien of daar een spelcode staat.
Groet Ida
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 mei 2019, 10:03

Hoi Talida,

Dankjewel voor je berichtje, gek inderdaad dat dit plots misgaat.Maar geen zorgen, ik ga er voor je achteraan.

Ik heb dit direct doorgezet naar de juiste afdeling! Zij gaan onderzoeken waar dit misgaat en dit natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. ☺
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Talida,

Wat raar dat je geen code hebt ontvangen en dat je ook niet kan inloggen in de Prepaid My Suprise omgeving. Gelukkig geef je aan dat het eerder wel gelukt is om beltegoed op te waarderen, en in te loggen. Het kan een tijdelijke storing zijn, maar daar heb ik als mede-klant geen zicht op.

We zullen even de reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, want deze hebben toegang tot de klantgegevens en kunnen daardoor gericht (mee)zoeken richting een oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Talida,

Dankjewel voor je berichtje, gek inderdaad dat dit plots misgaat.Maar geen zorgen, ik ga er voor je achteraan.

Ik heb dit direct doorgezet naar de juiste afdeling! Zij gaan onderzoeken waar dit misgaat en dit natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. ☺
Bedankt, ik wacht het af!!
Hallo @Jaimy,
we zijn nu een week verder dat ik heb opgewaardeerd. De spelcode zal nu dan ook niet meer werken. Hoelang gaat de terugkoppeling duren denk je?
*daarbij geeft hij bij alles aan dat ik een geldig nummer moet in voeren, dat is het toch echt wel (reclame krijg ik ook gewoon via sms 😉)

Nu kunnen inloggen.......maar geen geschiedenis van de codes. Heb toch de nodige gratis mb's gehad 😅
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Talida,

Fijn dat het weer werkt!!

Wat betreft de codes gaan we natuurlijk goedmaken met je. Ik heb je daar even even een privéberichtje over gestuurd. Ik zie je antwoord daarop graag verschijnen. 😄

Reageer