Beantwoord

PrePaid Suprise prijs niet ontvangen

• 18 februari 2016
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

Hoi, ik heb gister opgewardeerd en heb een code ontvangen daarbij heb ik nog een code kado gekregen omdat ik 3 keer heb opgewardeerd.
Ik heb ze allebij gespeeld heb ik 2 keer 20 belminuten gewonne maar heb nogsteeds bijde niet ontvangen:(
icon

Beste antwoord door David 19 februari 2016, 10:20

Hey Demet38,

Het lijkt erop dat de storing ook jou te grazen had genomen! :S

We hadden een storing waardoor alles met vertraging werd verwerkt, maar het lijkt erop dat er bij jou alsnog niets is uitgekeerd, sorry hiervoor! Ik heb als vergoeding wat extra's opgewaardeerd, zodat je gewoon kunt bellen! :)

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Demet38,

Allereerst welkom op het forum! Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Terug nar je vraag! Goed dat je het even navraagt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat bij het nummer dat gekoppeld is aan jouw forum account op 16/2 één keer 10 euro is opgewaardeerd. Daarvoor heb je ook een code ontvangen. Zo te zien heb je met deze code nog niet het spel gespeeld, want ik zie nog geen prijs terug bij jouw tegoed. Soms kan het trouwens wel even duren voordat de prijs (extra sms'jes, MB, belminuten of PrePaid tegoed) is toegevoegd. Momenteel hebben we ook een technische storing waardoor het langer kan duren.

Ik zie verder ook de andere twee opwaarderingen waar je het over hebt niet terug. Gaat het misschien om een ander 06-nummer? Mocht dat inderdaad het geval zijn, kun je mij dan via een privébericht het juiste nummer sturen?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi thalina,
16/2 had ik de code ontvangen en heb ik gelijk gespeelt en daarna heb ik de prijs niet ontvangen, er staat steeds code al gebruikt als ik het opnieuw probeert
Reputatie 7
Badge +20
Hey Demet38,

Het lijkt erop dat de storing ook jou te grazen had genomen! :S

We hadden een storing waardoor alles met vertraging werd verwerkt, maar het lijkt erop dat er bij jou alsnog niets is uitgekeerd, sorry hiervoor! Ik heb als vergoeding wat extra's opgewaardeerd, zodat je gewoon kunt bellen! :)

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Hoi David,
Superr
Bedankt voor het snelle reactie's en resultaat
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Demet38! :D

Alvast een fijn weekend!

Reageer