Beantwoord

Prepaid Suprise SMS wordt van beltegoed geschreven

• 27 maart 2017
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen maandag heb ik met mijn Prepaid Suprise speelcode 20 gratis smsjes gewonnen. Gister heb ik flink wat smsjes gestuurd en wat blijkt: alles is afgeschreven van mijn beltegoed! Ik baal hier ontzettend van. Ik wil dan ook graag weten wat er precies mis is gegaan.

Ik hoor graag van u!

Groetjes,

Shelly
icon

Beste antwoord door David 27 maart 2017, 16:59

Hoi Shelly,

Goed om te zien dat Rolf en Diego al goed met je mee hebben gedacht!

Rolf heeft het met zijn reactie inderdaad bij het rechte eind. Ik zie dat je mee hebt gedaan aan een actie en dit zijn premium SMS'jes. Voor deze berichten betaal je €0,45 per ontvangen bericht. De berichtjes die je zelf moest versturen vielen wel onder de Surprise SMS'jes, aangezien daar geen kosten aan verbonden zitten. Dat deze betaalde SMS'jes buiten PrePaid Surprise vallen staat ook in de voorwaarden. Het lag er dus niet aan dat de houdbaarheid van de SMS'jes verlopen was, maar dat er kosten in rekening worden gebracht voor het meedoen aan de actie. Houd hier dus in het vervolg rekening mee!

Mocht je nog verdere vragen hebben voor ons, dan horen we dat graag, Shelly! :)

PS: Ik zie dat je nog niet bent geregistreerd, als je dit doet krijg je €5,- bonustegoed. Altijd lekker meegenomen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Shellyxx.

Wat leuk dat je iets hebt gewonnen met prepaid suprise 🙂.

Helaas is het tegoed 7 dagen geldig, waarschijnlijk heb je dus net buiten die 7 dagen smsjes verstuurd.

Misschien is het handig om via de My T-Mobile app, je verbruik nauw in de gaten te houden, zo heb je grip op je beltegoed :D

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag

- Diego
Beste Diego,

Bedankt voor je reactie. Dat is het hele probleem. Vorige week maandag heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd en op mijn account stond dat die smsjes inderdaad 7 dagen geldig waren. Het klopt dus ook niet dat de smsjes gister al 'verlopen' waren. De 7 dagen waren immers nog niet voorbij. Ik kreeg vandaag trouwens ook een smsje dat ik vandaag nog gebruik kon maken van de smsjes. Daarom ben ik er allesbehalve blij dat ik nu dankzij Prepaid suprise 5 euro kwijt ben van mijn beltegoed. Mocht je bewijzen willen zien, ik heb bewust screenshots en printscreens gemaakt.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Shelly
Reputatie 2
Badge +2
Wat voor smsjes? Ik denk dat smsjes voor deelname aan een actie hier niet onder vallen...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shelly,

Goed om te zien dat Rolf en Diego al goed met je mee hebben gedacht!

Rolf heeft het met zijn reactie inderdaad bij het rechte eind. Ik zie dat je mee hebt gedaan aan een actie en dit zijn premium SMS'jes. Voor deze berichten betaal je €0,45 per ontvangen bericht. De berichtjes die je zelf moest versturen vielen wel onder de Surprise SMS'jes, aangezien daar geen kosten aan verbonden zitten. Dat deze betaalde SMS'jes buiten PrePaid Surprise vallen staat ook in de voorwaarden. Het lag er dus niet aan dat de houdbaarheid van de SMS'jes verlopen was, maar dat er kosten in rekening worden gebracht voor het meedoen aan de actie. Houd hier dus in het vervolg rekening mee!

Mocht je nog verdere vragen hebben voor ons, dan horen we dat graag, Shelly! :)

PS: Ik zie dat je nog niet bent geregistreerd, als je dit doet krijg je €5,- bonustegoed. Altijd lekker meegenomen!
Hallo allemaal!

Bedankt voor alle reacties. Jammer dat premium smsjes niet geldig zijn, maar dan weet ik dat voor een volgende keer. Ik ga mij meteen registreren om gebruik te maken van €5,- bonustegoed!

Groetjes,

Shelly

Reageer