Beantwoord

PrePaid Suprise storing

Beste t-mobile forum leden,

Ik heb zojuist opgewaardeert, maar helaas heb ik nadat ik het spel gespeeld heb niet 250 MB internet gekregen, maar 250KB, wat kan ik hier aan doen of klopt dit?

Met een vriendelijke groet,
Jesse
icon

Beste antwoord door Hajar 14 maart 2017, 14:14

Hi allemaal,

De reden waarom jullie 250KB hebben ontvangen in plaats van 250MB heeft te maken met een technische storing. Het probleem is inmiddels opgelost en vanaf nu kun je gewoon de 250MB winnen. We zijn bezig om een oplossing te bedenken voor de klanten die de 250KB hebben ontvangen. Zodra ik hier meer over weet, zal ik het delen in dit topic.
Bekijk origineel

14 reacties

Ik heb het spel suprise gespeeld en heb daar mogen kiezen tussen gratis mb's, smsjes of belminuten. Ik ging voor de mb's, maar nu heb ik maar 0,2 mb's gekregen. klopt dat wel?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Bedoel je niet 0,2 GB? Je hoort namelijk 250 MB te krijgen (dus 0,25 GB).
Wat zegt My T-Mobile? Daar kun je namelijk kijken hoeveel MB's je nog hebt.

Groet.
hoi,

Op my T-mobile staat dat er 250 KB op staat, dus dat klopt denk ik niet.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Ik ben bang dat er iets mis gaat. Je kunt het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur.
Dit probleem heb ik ook ondervonden, ik hoop dat het snel recht gezet wordt

Hallo,

Ik ben bang dat er iets mis gaat. Je kunt het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur.

Zelfde probleem wou voor de MB's gaan als dit niet gebeurd was..
Zie bijlage foto
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

De reden waarom jullie 250KB hebben ontvangen in plaats van 250MB heeft te maken met een technische storing. Het probleem is inmiddels opgelost en vanaf nu kun je gewoon de 250MB winnen. We zijn bezig om een oplossing te bedenken voor de klanten die de 250KB hebben ontvangen. Zodra ik hier meer over weet, zal ik het delen in dit topic.
Ik eindig deze maand met meer data dan ik kocht zal wel iets gewonnen hebben. Het valt me op dat de app. layout is vernieuwd en dat de einddatum van het tegoed niet meer te vinden is. Lekker Dan.
Reputatie 4
Hi TinusPlotseling,

Dat klopt helemaal! :)

Je hebt van ons een PrePaid Suprise cadeau gekregen. Dus je kan nu lekker veel gaan internetten. De layout van de My T-Mobile app is inderdaad vernieuwd en is nog mooier geworden. We zijn altijd non-stop bezig met het verbeteren van onze diensten als de My T-Mobile app. De einddatum van jouw tegoed kan je vinden onder het kopje "Verbruikstatus" en daar staat: Internet PrePaid Surprise: 1937 MB, te gebruiken tot en met 30 april 2017. Dus dat betekent dat je nu 1937 MB hebt om vrij te besteden zoals je wilt en het is geldig tot en met 30 april. Als ik jou was zou ik deze kans niet laten lopen en er heerlijk gebruik van maken.

Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag van je!
Bedankt.
Zodra data minstens een half jaar of nog beter gewoon onbeperkt geldig blijft doe ik lekker mee.
Ik zei het al eerder. Het is potdorie geen melk die bederft.

Groetjes,

Tinus.
Bij mij staat er geen einddatum en Wanneer ik sms stuur naar 4000 met tekst INTERNET L AAN. Krijg ik een error"We did not receive a valid input "
Reputatie 6
Badge +17
@Tinus,

De voorwaarden van PrePaid Surprise kan ik helaas niet voor je aanpassen. Maar het is en blijft een cadeautje dus dat is altijd leuk meegenomen toch? 😉 Je kunt ook kiezen voor iets anders dan MB's, dus wie weet heb je daar meer aan.
Reputatie 6
Badge +17
@Sonerkeskin,

Ik ga je hierbij helpen! Waar heb je precies gekeken voor de einddatum? Als ik inlog op jouw My T-Mobile en vervolgens kijk bij Verbruikstatus, zie ik daar dat jouw internetbundel nog te gebruiken is tot en met 2 juni 2017. Lukt het jou ook om dit te zien?

Wat betreft jouw vraag over de sms: afgelopen weekend zijn er aanpassingen in ons PrePaid systeem gedaan. De namen van de internetbundels zijn aangepast en daarmee ook de tekst in de sms die je moet sturen. Op deze pagina vind je meer informatie daarover. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt om een internetbundel te activeren. In dit topic lees je meer over de andere aanpassingen in het PrePaid systeem.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Met de T-mobile app kon ik eerst zien wanneer de einddatum was. Nu kan dat niet meer ik zie het nergens staan.

Reageer