Beantwoord

PrePaid Surprise 250MB niet verbruikt

• 4 maart 2017
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Ik had t/m 1 maart 250 mb. Ik heb tot 23:41 op 1 maart gebruikt gemaakt van mijn data. Hiermee ben ik over mijn datalimiet gegaan. Toen werd het van mijn beltegoed afgeschreven en bleef er niet veel van over. De volgende dag keek ik op my t-mobile en hier stond dat ik nog 49 mb overhad terwijl ik met 159 mb over mijn limiet van 250 mb ben overgegaan. Ik zou het wenselijk vinden als ik het geld dat ik voor de 49 mb heb betaald, terugbetaald krijg aangezien ik deze schijnbaar nog overhad.
De dag was bij t-mobile niet om 23:59 afgelopen maar eerder?!
250 mb te besteden
409 mb besteedt
201 mb gratis
rest betaald.
icon

Beste antwoord door Thalina 6 maart 2017, 09:30

Hoi FReus,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies is gebeurd. Ik heb voor je uitgezocht wat er aan de hand is. Ik zie dat je jouw 250MB in de avond op 22/02 hebt ontvangen. Deze zijn inderdaad 7 dagen geldig. Zo te zien is er inderdaad iets misgegaan met tot wanneer de bundel geldig was en had je eigenlijk nog recht op 49MB. Wel zie ik inderdaad dat je een stuk meer dan deze 49MB nog hebt verbruikt op 01/02 in de avond. Daar is ook beltegoed voor ingehouden. Omdat er iets verkeerd is gegaan met de bundel wil ik de kosten voor de 49MB vergoeden. Ik heb je in een privébericht een opwaardeercode gestuurd die je kunt gebruiken.

Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi FReus,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies is gebeurd. Ik heb voor je uitgezocht wat er aan de hand is. Ik zie dat je jouw 250MB in de avond op 22/02 hebt ontvangen. Deze zijn inderdaad 7 dagen geldig. Zo te zien is er inderdaad iets misgegaan met tot wanneer de bundel geldig was en had je eigenlijk nog recht op 49MB. Wel zie ik inderdaad dat je een stuk meer dan deze 49MB nog hebt verbruikt op 01/02 in de avond. Daar is ook beltegoed voor ingehouden. Omdat er iets verkeerd is gegaan met de bundel wil ik de kosten voor de 49MB vergoeden. Ik heb je in een privébericht een opwaardeercode gestuurd die je kunt gebruiken.

Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.

Reageer