Beantwoord

Prepaid surprise

• 15 juli 2017
  • 7 reacties
  • 914 Bekeken

Als ik prepaid surprise doe krijg ik n fout. Dan moet ik t later opnieuw proberen. Heb ik gedaan, maar deed t daarna nogsteeds niet. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juli 2017, 14:07

Hi Eempje,

Kun je aangeven wat er precies fout gaat? Ik zie dat je al een lange tijd niet hebt opgewaardeerd en je ontvangt alleen een Surprise code als je jouw tegoed opwaardeert. Je speelcode is 7 dagen geldig na ontvangt. Gaat het soms om een ander nummer? Bekijk dan deze pagina voor meer informatie over PrePaid Surprise. Hier staat precies uitgelegd wat je kan doen als je geen code hebt ontvangen of als je speelcode niet werkt.

Heb je nu meer duidelijkheid?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eempje,

Kun je aangeven wat er precies fout gaat? Ik zie dat je al een lange tijd niet hebt opgewaardeerd en je ontvangt alleen een Surprise code als je jouw tegoed opwaardeert. Je speelcode is 7 dagen geldig na ontvangt. Gaat het soms om een ander nummer? Bekijk dan deze pagina voor meer informatie over PrePaid Surprise. Hier staat precies uitgelegd wat je kan doen als je geen code hebt ontvangen of als je speelcode niet werkt.

Heb je nu meer duidelijkheid?
Hallo, ik heb dit sms van T-mobile gekregen: Wist je dat je bij elke opwaardering extra voordeel krijgt? Met deze gratis code krijg je 250 MB's of 20 belminuten of 20 sms'jes. Voer de code 5304 op t-mobile.nl/surprise of direct op je mobile
https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/i=6espx en kies je prijs. Alsjeblieft! Groetjes, T-Mobile
Vervolgens op de link geklikt, code ingevoerd, spel gespeeld, maar vervolgens kwam er een melding dat ik het later opnieuw moest proberen. Heb ik gedaan. Toen deed hij t nogsteeds niet.
Ook heb ik deze sms gekregen: Verrassing! Wil jij ook het unlimited-gevoel ervaren? SMS dan gratis het woord UNLIMITED naar 1616. Je ontvangt dan voor 24 uur lang 5000 MB data helemaal gratis. Groeten, T-Mobile Actie geldig van 17-24 juli 2017. Klopt dit?
@Eempje24

Met de speelcode kan ik je niet verder helpen, dat andere sms'je zal moeten kloppen, dat is een actie voor PrePaid klanten, die is in dit bericht aangekondigd. 🙂
Reputatie 4
Hoi Eempje24,

Ik ga je verder helpen!

De PrePaid actie klopt inderdaad, zoals onze klantexpert Kaassausje hierboven ook aangeeft. Die hebben wij speciaal gestart voor onze trouwe PrePaid klanten zoals jij, om ons best geteste netwerk te vieren. Daar zijn wij erg blij mee en willen onze vreugde met jullie delen. Dus maak er vooral gebruik van! :)

Heb je al gekeken in jouw eigen My PrePaid Suprise account? Daar kun je de code die je hebt ontvangen controleren en opnieuw proberen. Via welke browser probeer jij de code te spelen? Klanten met een oudere browser dan Internet Explorer 8 kunnen namelijk een foutmelding krijgen na het invoeren van de code. Dus ik wil je adviseren om het nu even via Google Chrome te proberen, dan zou het moeten werken. En als je het nu via jouw toestel probeert te spelen, wil je dan kijken of het via de computer wel lukt?

Ik hoor graag van je of mijn tips hebben gewerkt!
Ik heb ondertussen 250 mb, maar ik mocht niet spelen. Ik kreeg een sleutel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eempje24,

Op welk apparaat heb je gespeeld en met welke browser? Het is handig om dit bijvoorbeeld via de computer met Google Chrome te doen, omdat Internet Explorer niet altijd even goed werkt met het spel. Voor in de toekomst een tip! 🙂 Geniet in ieder geval van de MB's!

Reageer