Beantwoord

Prepaid surprise

  • 26 december 2017
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Ik heb geen code ontvangen. Ik heb al een email gestuurd naar klanten service bijna 2week geleden. Maar nog geen antwoord.
icon

Beste antwoord door David 28 december 2017, 09:51

Hi Balasingham,

Het gaat in dit geval dan om de opwaardering van 10 december, dat klopt toch? Heb je dit probleem al eerder ervaren of was dit de eerste keer? Ik zie terug dat je op 12 december ook contact hebt gehad met de klantenservice. Het lukte je toen niet om in My T-Mobile en My Surprise te komen. De wachtwoorden zijn toen verstuurd en deze had je ontvangen. Heb je erna nog gekeken in jouw My Surprise? Daar staat de actiecodes namelijk in jouw persoonlijke account. Op dit moment kan ik niets meer voor je betekenen wat betreft de code van de opwaardering van 10 december, omdat deze codes slechts 7 dagen te gebruiken en opnieuw te versturen zijn. Aangezien het al bijna 3 weken geleden is, kan ik deze dus niet opnieuw versturen.

Voor toekomstige opwaarderingen is het dan ook handig om jouw account bij My Surprise werkend te krijgen, zodat je (mocht het nog eens gebeuren) zelf jouw codes kunt opzoeken. Als het in de toekomst onverhoopt weer gebeurt, laat het dan even gelijk weten, dan kunnen we je er direct bij verder helpen!

Mocht je nog andere vragen hebben voor ons, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Balasingham,

Het gaat in dit geval dan om de opwaardering van 10 december, dat klopt toch? Heb je dit probleem al eerder ervaren of was dit de eerste keer? Ik zie terug dat je op 12 december ook contact hebt gehad met de klantenservice. Het lukte je toen niet om in My T-Mobile en My Surprise te komen. De wachtwoorden zijn toen verstuurd en deze had je ontvangen. Heb je erna nog gekeken in jouw My Surprise? Daar staat de actiecodes namelijk in jouw persoonlijke account. Op dit moment kan ik niets meer voor je betekenen wat betreft de code van de opwaardering van 10 december, omdat deze codes slechts 7 dagen te gebruiken en opnieuw te versturen zijn. Aangezien het al bijna 3 weken geleden is, kan ik deze dus niet opnieuw versturen.

Voor toekomstige opwaarderingen is het dan ook handig om jouw account bij My Surprise werkend te krijgen, zodat je (mocht het nog eens gebeuren) zelf jouw codes kunt opzoeken. Als het in de toekomst onverhoopt weer gebeurt, laat het dan even gelijk weten, dan kunnen we je er direct bij verder helpen!

Mocht je nog andere vragen hebben voor ons, laat het gerust weten!

Reageer