Beantwoord

prepaid surprise

• 14 september 2018
  • 5 reacties
  • 1016 Bekeken

Ik heb via de actie 20 gratis belminuten ontvangen. Maar dit tegoed blijft gewoon staan, terwijl mijn 'huidig tegoed' kleiner wordt.
Wat heb ik aan deze 'gratis belminuten' als ik ze niet kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 september 2018, 12:13

Hoi Coachcees,

Wat leuk dat je deze 20 belminuten hebt ontvangen, zeg! Toch altijd mooi meegenomen. ☺

Ik heb direct in ons systeem gekeken en voor je uitgezocht waarom de belminuten hier niet vanaf gaan. Ik zie dat je je op dit moment in Portugal bevindt en dat is ook meteen de verklaring; het actietegoed is alleen geldig in Nederland. Als je dus weer terug bent in Nederland, dan zullen de belminuten uit het actietegoed eerst op gaan!

Ik hoop dat alles zo opgehelderd is! Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat het ons dan gerust even weten en dan helpen we je natuurlijk graag weer verder.

Veel plezier nog in Portugal!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Coachcees,

Wat leuk dat je deze 20 belminuten hebt ontvangen, zeg! Toch altijd mooi meegenomen. ☺

Ik heb direct in ons systeem gekeken en voor je uitgezocht waarom de belminuten hier niet vanaf gaan. Ik zie dat je je op dit moment in Portugal bevindt en dat is ook meteen de verklaring; het actietegoed is alleen geldig in Nederland. Als je dus weer terug bent in Nederland, dan zullen de belminuten uit het actietegoed eerst op gaan!

Ik hoop dat alles zo opgehelderd is! Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat het ons dan gerust even weten en dan helpen we je natuurlijk graag weer verder.

Veel plezier nog in Portugal!
DUHH, ik woon in Portugal! wat heb ik dus aan deze onzin acties!
Reputatie 7
Badge +20
Hi coachcees,

Aah vandaar je vraag. Als je in het buitenland woont dan heb je inderdaad niets aan het Surprise tegoed. Mocht je weer een keer in Nederland zijn dan komt het wel goed van pas.
Niet echt dus, want het surprise tegoed is slechts 7 dagen geldig!
Reputatie 7
Badge +20
@coachcees

Hajar bedoelde in dit geval dat wanneer je jouw beltegoed opwaardeert in Nederland, je het PrePaid Surprise cadeau dan kunt gebruiken.

Reageer