Beantwoord

Prepaid Surprise

• 12 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 904 Bekeken

Gisteren mijn prepaid - tegoed opgewaardeerd maar geen code voor PrepaidSurprise ontvangen.
Dus klantenservice gebeld. Na wat heen en weer gepraat zou ze het navragen bij de technische dienst en mij vandaag tussen 12.00u - 13.00u terugbellen. Niet dus!!
Ik heb in het verleden geen problemen hiermee gehad. Verder heb ik ook niets gewijzigd aan de instellingen. Ik zag dat ik een blokkade heb op commerciële sms, maar niet op commerciële email.
Bij deze instellingen kreeg ik altijd de code toegestuurd.
Verder heb ik nooit een PrePaidSurprise account aangemaakt.
Gezien de kosten voor het bellen naar de klantenservice(€ 3,00) en het niet nakomen van een afspraak vind ik dit wel een heel povere service. Wat nu...?
icon

Beste antwoord door David 14 oktober 2019, 13:28

Hoi @Hubelliebel,

Goed dat je het even laat weten!

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en het gaat mis bij het blokkeren van de commerciële SMS'jes en het niet aan hebben gemaakt van een PrePaid Surprise-account. Wanneer je ervoor kiest om de commerciële SMS'jes via My T-Mobile te blokkeren, kun je alleen meespelen via een aangemaakt Surprise account. Hoe het kan dat dit eerst wel goed ging is mij een raadsel, want dat behoort niet te kunnen namelijk.

In dit geval zul je dus (om in de toekomst weer mee te kunnen spelen) even moeten kijken wat voor jou het handigste uitkomt: de blokkade op de commerciële SMS'jes opheffen of een account aanmaken voor PrePaid Surprise. Dan komt het bij de volgende opwaardering weer helemaal goed!

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Hubelliebel,

Goed dat je het even laat weten!

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en het gaat mis bij het blokkeren van de commerciële SMS'jes en het niet aan hebben gemaakt van een PrePaid Surprise-account. Wanneer je ervoor kiest om de commerciële SMS'jes via My T-Mobile te blokkeren, kun je alleen meespelen via een aangemaakt Surprise account. Hoe het kan dat dit eerst wel goed ging is mij een raadsel, want dat behoort niet te kunnen namelijk.

In dit geval zul je dus (om in de toekomst weer mee te kunnen spelen) even moeten kijken wat voor jou het handigste uitkomt: de blokkade op de commerciële SMS'jes opheffen of een account aanmaken voor PrePaid Surprise. Dan komt het bij de volgende opwaardering weer helemaal goed!

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we het graag van je!
Goedemiddag,

Zojuist bij Aanbiedingen ontvangen van T-Mobile, het kruisje bij email weggehaald en bij sms aangevinkt. Ik krijg nu een melding dat verwerking niet mogelijk is vanwege een technische storing.
Kunnen jullie dat wijzigen?

Ik zie dat maanden geleden er ook al iemand iets gepost heeft met dezelfde storing!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hubelliebel 

Ik heb voor jou commerciele sms aangezet dus vanaf je volgende opwaardering zul je wel een PrePaid Surprise code ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer