Beantwoord

prepaid surprise aanmelding lukt niet

• 20 november 2016
  • 9 reacties
  • 210 Bekeken

Ik kan met niet aanmelden voor prepaid surprise. Vandaag heb ik € 15 opgewaardeerd en ik krijg ook geen code.
Verschillende browsers geprobeerd (Chrome, Firefox en Edge).
icon

Beste antwoord door Sam- 21 november 2016, 15:44

Hoi leo,

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wat vreemd zeg! Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Ik zie dat je inmiddels wel aangemeld bent voor PrePaid Surprise. Er stond wel een blokkade actief in het systeem die ervoor zorgde dat je geen PrePaid Surprise sms'jes kon ontvangen. Deze heb ik natuurlijk meteen voor je opgeheven. Zet over 15 minuten je telefoon één keer helemaal uit en weer aan.

Bij de eerstvolgende opwaardering krijg je wel een sms. Laat je ons weten of alles naar behoren werkt? Als je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi leo,

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wat vreemd zeg! Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Ik zie dat je inmiddels wel aangemeld bent voor PrePaid Surprise. Er stond wel een blokkade actief in het systeem die ervoor zorgde dat je geen PrePaid Surprise sms'jes kon ontvangen. Deze heb ik natuurlijk meteen voor je opgeheven. Zet over 15 minuten je telefoon één keer helemaal uit en weer aan.

Bij de eerstvolgende opwaardering krijg je wel een sms. Laat je ons weten of alles naar behoren werkt? Als je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Hallo Issam

Mijn gsm 3 maal opnieuw opgestart. Laatste maal om 17.03h. Helaas, geen PrePaid Surprise sms ontvangen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leo,

Issam heeft gisteren de blokkade voor je verwijderd. Zoals hij aangeeft zal je bij een volgende opwaardering wel een PrePaid Surprise code ontvangen. Ik zie dat je sinds het opheffen van de blokkade nog niet hebt opgewaardeerd. Zodra je weer een keer opwaardeert zal je dus een code ontvangen! 🙂
Hallo Amy,

Ik bedoelde dat ik nog een PrePaid Surprise code van de opwaardering van 20 november 2016 wilde ontvangen. Die krijg ik niet??
Reputatie 7
Badge +20
Hey Leo,

Het is niet mogelijk om oude codes nogmaals te versturen. Deze worden direct verstuurd en als er dan een blokkade geactiveerd is, dan kunnen deze codes dus niet bij jou terecht komen.

Wat misschien handig is voor in de toekomst is een registratie via My Surprise. Hiermee kun je de codes altijd inzien die je nog kunt gebruiken. Mocht je dan per ongeluk een SMS verwijderd hebben, dan kun je hier nog altijd de code vinden om mee te spelen met PrePaid Surprise.

Laat je weten of we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen?
Hallo David.

Bedankt voor je reactie!

Jammer, aanmelden voor My Surprise is niet mogelijk. Al dagen niet.
Melding:
Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens.

Graag reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Leo,

Als het goed is ben je al aangemeld, zoals Issam hierboven ook al aangaf. Zou je kunnen aangeven waar je dit precies ziet?

Je kunt via My Surprise een account aanmaken, dan ontvang je een pincode op je telefoon. Deze kun je invoeren en dan zou jouw account gewoon moeten werken. Kun je anders voor de zekerheid de cookies van de website even verwijderen in je browser en het dan nog eens kunnen proberen?

We horen graag of het gelukt is!
Hallo David,

Eindelijk kunnen inloggen op My Surprise. Dank je!
Reputatie 7
Badge +20
You're welcome, Leo! 🙂

Reageer