Beantwoord

PrePaid Surprise al meerdere keren niet onvangen

  • 19 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 1
Beste,

Al meerdere keren bij het opwaarderen onvang ik geen suprise code.

Ook de Website geeft een foutmelding wanneer ik mijn suprice code kwijt ben aan klik met mijn nummer.


Ik vindt dit erg storend. Iets aanbieden moet ook waar gemaakt worden.



Groet, Rolf
icon

Beste antwoord door Hajar 20 oktober 2017, 11:32

Hi Rolf,

De reden waarom jij geen PrePaid Surprise sms'jes hebt ontvangen is omdat je een blokkade had voor commerciële sms. Ik heb de blokkade verwijderd dus vanaf je volgende opwaardering ontvang je wel een speelcode.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rolf,

De reden waarom jij geen PrePaid Surprise sms'jes hebt ontvangen is omdat je een blokkade had voor commerciële sms. Ik heb de blokkade verwijderd dus vanaf je volgende opwaardering ontvang je wel een speelcode.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Reputatie 1
Dus ik krijg geen suprise code van mijn vorige opwaardering. Dat is dikke winst voor T Mobile. Ik blijft het een gemene list van T-Mobile vinden. Ik heb een opwaardering uitgevoerd omdat ik dan gratis MB's zou ontvangen, waar ik op dat moment baat en recht op had.

Nee ik ben diep teleurgesteld,

Dit is een commerciële streek.

Rolf.
Beste Rolf,

Tja, dat gevoel herken ik.
Mij hebben ze dat ook gelapt.

De grootst mogelijke onzin kreeg ik binnen via sms. dus ik heb gevraagd dit uit te zetten.
T-mobile meld dan echter niet dat je ook geen surprise code meer krijgt.
Wel kunnen ze mij bereiken om me te attenderen op dit forum.
Helaas, krijg ik dan te horen. De surprise valt onder de commerciele sms.
Wel daar kom ik dan ook achter. Ik krijg ze ook niet met terugwerkende kracht bijgeschreven.
Dus vanochtend dit maar weer geactiveerd en een nieuwe opwaardering gedaan.
Echter nu nog steeds geen surprise-code.
Ik ben benieuwd.

In ieder geval, zoals u ook meld; Dit is een commerciële streek.

groet
NB; ik heb dit al eens gemeld.
Toen ben ik ook gewaarschuwd, dat als ik daar ook in een ander topic melding van maakte, dat dit als spam gezien wordt en dat ik dan waarschijnlijk gebanned wordt.
Dus er is een kans dat dit mijn laatste bericht is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wx3in en Mobilet1,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie de code niet ontvangen. Kunnen jullie eens naar jullie My PrePaid Surprise account gaan? Daar zie je een overzicht waarin alle codes weergegeven. Een code is maximaal 7 dagen geldig, na die 7 dagen is de code niet meer zichtbaar. Zien jullie de code daar wel staan?
Reputatie 1
Ik zie de MB's wel per sms toegemoet komen op terugwerkende kracht. Volgens mij heb ik al 3 x geen code ontvangen.

Het moet vanuit T-Mobile komen. Ik kan geen helaas geen service aanbieden aan de klanten.

Dat dit überhaupt nog niet uitgevoerd vind ik helemaal een raadsel.

De zet is nog steeds aan T-Mobile Nederland.
Reputatie 1
NB; ik heb dit al eens gemeld.
Toen ben ik ook gewaarschuwd, dat als ik daar ook in een ander topic melding van maakte, dat dit als spam gezien wordt en dat ik dan waarschijnlijk gebanned wordt.
Dus er is een kans dat dit mijn laatste bericht is.


Ik las je bericht nu pas.

Ik zit niet zo vaak op dit forum hi.

Toch bedankt voor je steun. Ja ze zijn erg laks met het uitvoeren van service.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi wx3in1,

Het is me nog niet helemaal duidelijk of je wel een account hebt aangemaakt én of je de codes wel via jouw account ziet? Kun je me vertellen welke melding je exact krijg wanneer je de code opnieuw aanvraagt? Heb je ook andere browsers geprobeerd?

Een boel vragen, maar zodra ik hier antwoord heb, kan ik dit doorzetten naar onze IT-specialisten zodat dit opgepakt wordt!

Reageer