Beantwoord

[PrePaid Surprise] – Check hier wat je deze maand kunt winnen!

• 28 februari 2018
  • 18 reacties
  • 2902 Bekeken

Reputatie 3
We hebben elke maand de mooiste prijzen met PrePaid Surprise! Ieder maand is er weer een nieuw thema en kun je van alles winnen! 😃 Je krijgt met elke opwaardering van PrePaid Surprise een code voor PrePaid Surprise en maakt dus elke keer weer kans! Speel gauw mee en wie weet ben jij de winnaar van de maand!

Mocht je nou meer informatie willen hebben over PrePaid Surprise? Bekijk dan deze pagina!
icon

Beste antwoord door MariettaR 1 mei 2018, 10:24

Hi PrePaid-Toppers..!!

🆒Het is TECH maand!🆒

Mei staat bij PrePaid Surprise geheel in het teken van TECH. De prijzen van deze maand zijn:
•Apple iPhone X
•Samsung Galaxy S9
•LG K10
•Alcatel A3 Tablet
•50 euro tegoed
•Powerbank

Check de prijzen van mei
https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/web/prizes

Bekijk origineel

18 reacties

Ik waardeer al jaren op enige wat je kan winnen is bel minuten/mb s wat eerst 30 min zou zijn en nu 20 min is stelt niks voor bij een andere provider heb je meer waar voor je geld merk en besef ik sinds kort pas
Reputatie 3
Ik waardeer al jaren op enige wat je kan winnen is bel minuten/mb s wat eerst 30 min zou zijn en nu 20 min is stelt niks voor bij een andere provider heb je meer waar voor je geld merk en besef ik sinds kort pas

Hi Harlem,
Bedankt voor je positieve reactie🆒 Soms ben je de goedkoopste.. Maar idd dat zijn wij niet altijd! Goed bereik, goede klantenservice (snelle reacties) en leuke acties, dat zijn wij 100%. Daarbij geven we iedere maand hele gave en ook dure prijzen weg, dat doen de andere aanbieders niet. Verschil moet er wezen. Maar we zijn blij met jou als klant!

Gr,
Marietta
Duur haha gaaf? Nog ik heb heel vaak meerdere sleutels gewonnen bij dat spel die het niet eens doen er werkt uit eindelijk maar 1sleutel altijd en dat win je mee of beltegoed van 30 min wat nu 20 min is geworden of 250mb of smsjes 7 dagen geldig
ik zou wel in willen zien wie wat gewonnen heeft bij t mobile volgens mijn geven jullie helemaal niks weg bij opwaarderen anders zouden jullie dat ook publiceren is tegelijkertijd ook extra positive reclame voor jullie en iedereen weet dat elke provider gebruik van kpn satellieten maakt ik vind het bereik reuze meevallen
eerlijk was altijd enthousiast over t mobile nu ik zelf ervaring als klant heb vind ik jullie de afgelopen ander half jaar reuze meevallen en drm overweeg ik ook om een nieuw sim kaart aan te schaffen bij een andere provider plus me t mobile thuis ook binne kort op te zeggen ik weet niet wie er over gaat maar jullie gaan echt achteruit!
En tele2 is een slechte zet daar was al helemaal niemand tevreden mee !
Reputatie 4
Badge +3
Hi Harlem_38,

Het is zeker wel bekend wie de hoofdprijzen gewonnen hebben! Zo hebben we een pagina met de PrePaid Surprise winnaars 🙂 : https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/web/winners. Zo heeft Gerda uit Markelo een uitje naar Disneyland Parijs voor 2 personen gewonnen!

Ga jij er deze maand vandoor met 1 van de hoofdprijzen? 🙂
Reputatie 3
PrePaid Surprise gaat weer los, tijdens de muziekmaand maart! 🆒
Ook deze maand vallen er weer mooie prijzen te winnen!

🎼 Win kaartjes voor concerten van Katy Perry of Sam Smith!

🎼 Of wat dacht je van een officiële gesigneerde ingelijste foto van superster Beyoncé!? Johrick is er al verliefd op, maar wie weet heb jij hem binnenkort wel in je handen!

🎼 En hebben we ook een vette DJ-set, waarmee je zelf de grootste hits kunt mixen! 🆒

Nieuwsgierig naar alle prijzen?

Groetjes,
Marietta
Reputatie 2
Ik heb precies dit een keer aangekaart!! Ik denk dat ik akkoord minstens 12 jaar prepaid klant ben bij jullie.... Ik heb werkelijk nog nooit iets anders gewonnen dan die paar mb 's (die maar een week geldig zijn) gerda uit Markelo?? Wie zegt dat die bestaat? Ik blijf mijn vraagtekens houden bij deze acties... Ik ken bijna geen mens die nog prepaid heeft en laat staan dat iedereen ook nog de moeite neemt om het spel te spelen ( mijn opa van 83 namelijk niet) en als je ziet hoeveel prijzen eraan geboden worden vind ik het nog steeds gek dat ik (en zo zien meerdere mensen) nooit iets anders winnen... Ik waardeer 10 a 20,- per maand op..... Ben het nu zat... En per 30 maart stap ik over en heb ik meer belminuten en mb 's voor een tientje en hou ik geld over om mezelf af en toe een cadeautje te geven!! Bedankt voor al die jaren tmobile (misschien zouden jullie mij ook kunnen bedanken als jaren trouwe klant) 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shirley,

Wauw je bent al lang klant bij ons! We waarderen dan ook zeer zeker dat je mee speelt met PrePaid Surprise! We kunnen je garanderen dat er wel winnaars zijn die grote prijzen winnen en wie weet ben jij wel de volgende! Blijf bij ons en blijf vooral mee spelen en maak kans op iets gaafs! We gunnen het jou van harte!
Reputatie 3
Hi allemaal,

Het is alweer april en welke prijzen kun je deze maand winnen...:8
April staat bij PrePaid Surprise geheel in het teken van fashion. De prijzen van deze maand zijn:
•Vintage Louis Vuitton reistas
•NIKEiD voucher
•IXXI wanddecoratie
•Rob Peetoom treatment
•Vogue abonnement
•Trendy drinkfles

Check de prijzen van april > https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/web/prizes

Reputatie 3
Hi PrePaid-Toppers..!!

🆒Het is TECH maand!🆒

Mei staat bij PrePaid Surprise geheel in het teken van TECH. De prijzen van deze maand zijn:
•Apple iPhone X
•Samsung Galaxy S9
•LG K10
•Alcatel A3 Tablet
•50 euro tegoed
•Powerbank

Check de prijzen van mei

Ik dacht ook na de 20 gratis belminuten: het zal wel.... moet je eerst weer van alles invullen. Her hoeft voor mij niet. Dat was op donderdag maar zaterdag stond de post aan de deur met een LG K10 2017. Super!!! En dat zonder verder poespas. Fantastisch T-Mobile👍🏼
Reputatie 3
Ik dacht ook na de 20 gratis belminuten: het zal wel.... moet je eerst weer van alles invullen. Her hoeft voor mij niet. Dat was op donderdag maar zaterdag stond de post aan de deur met een LG K10 2017. Super!!! En dat zonder verder poespas. Fantastisch T-Mobile👍🏼

Hi PetCox,
Wat super leuk om van je horen...:D Zo'n bericht daar zijn we altijd blij mee.:)
Heel veel plezier met je nieuwe LG telefoon. Geniet ervan!

Groetjes,
Marietta en het hele PrePaid Surprise team!
Reputatie 3
Win kaarten voor het concert van Jay-Z en Beyoncé..😍💟💃🕺🏿

Speciaal voor onze PrePaid klanten hebben we de My T-Mobile app vernieuwd: Bekijk je verbruikstatus, koop eenvoudig bundels of waardeer direct op. Handig toch? Om dat te vieren geven we 2x2 tickets weg voor het concert van Jay-Z en Beyoncé!

Doe je mee?
Voor meer informatie zie hier
Reputatie 2
Zijn de winnaars van mei al bekendgemaakt? Volgens mij zou dat 11 juni gebeuren maar heb geen nieuwsbrief ontvangen.
Reputatie 3
Zijn de winnaars van mei al bekendgemaakt? Volgens mij zou dat 11 juni gebeuren maar heb geen nieuwsbrief ontvangen.

Hi 180punten?
De nieuwsbrief is er gisteren uitgegaan. Wat leuk om te horen dat je er op zit te wachten😊
Hierbij de online versie!

Check je ook meteen de Jay-Z & Beyonce actie? Staat in de nieuwsbrief!
Veel lees plezier✌

Groetjes,
Marietta
Reputatie 2
Bedankt voor je snelle reactie Marietta. Maar ik bedoelde de prijzen die hier genoemd werden. Heb een keer een pagina gezien met intialen en woonplaats. Dacht dat de winaars van deze prijzen opnieuw zo bekend gemaakt zouden worden. Aangezien in een ander topic de vraag werd gesteld welke prijzen je leuk zou vinden en ik enkele suggesties deed ben ik extra benieuwd waar de prijzen terecht zijn gekomen.
Reputatie 3
Graag gedaan 180punten?

Yes, dit topic bedoel je: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/prepaid-surprise-welke-prijzen-wil-jij-zien-tijdens-de-zomer-maanden-298707/index1.html#post1456887

Op 1 idee na, zijn ze allemaal terug gekomen. 50 euro beltegoed, de iPhone X en nieuwste Samsung. Dus als je nog meer goede ideeen hebt, deel ze svp weer in dat topic😊

Echter wat je zegt klopt, op de PrePaid Surprise pagina, hadden we ook altijd een pagina met alle winnaars van de vorige maan: voormaan + woonplaats. Helaas mogen wij deze gegevens niet meer zomaar delen online, dit door de nieuwe wetgeving op privacy die 25 mei in is gegaan.

Wie weet dat de winnaars zich melden met een leuke selfie ofzo..😁
Er was wel een LG winnares die zich gemeld had, erg leuk om dit altijd te lezen.

We blijven graag van je horen!

Groetjes,
Marietta en het hele PrePaid Surprise team.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie en uitleg.

Wat goed dat de bijdragen van de klant op prijs worden gesteld! :)

Groetjes en nog een fijne dag gewenst.
Reputatie 3
Graag gedaan 180punten!
Ja idd, dat stellen wij zeker op prijs! Ook voor jou een fijne dag gewenst🌞

Reageer