Beantwoord

Prepaid Surprise code and account

• 16 juni 2017
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Ik heb gisteren mijn prepaid opgewaardeerd, maar geen Prepaid Surprise code mogen ontvangen, terwijl ik die in het verleden wel kreeg. Nu zag ik dat in mijn instellingen stond dat ik geen aanbiedingen per SMS ontvang (geen idee hoe dat komt, heb dat zelf nooit ingesteld) dus dat kan verklaren dat ik de SMS niet heb gehad. Echter lukt het me ook structureel al 3 dagen niet om in te loggen op My Surprise om te kijken of daar dan een code staat, ik blijf een error krijgen. Heb geprobeerd op 2 laptops, en op mobiel, in totaal in 4 browsers op 3 verschillende dagen... kan iemand me hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door Muberra 16 juni 2017, 16:44

Hoi Juupke84,

Goed dat je dit aankaart!

Ik zie in het systeem dat je vandaag bericht hebt gehad van mijn collega. Zij heeft een interne case aangemaakt zodat het onderzocht kan worden. Op het moment dat het resultaat bekend is zul je bericht krijgen. We gaan ons best doen om dit voor je op te lossen.

Als je nog vragen hebt, ben je zeer welkom op het forum! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi Juupke84,

Goed dat je dit aankaart!

Ik zie in het systeem dat je vandaag bericht hebt gehad van mijn collega. Zij heeft een interne case aangemaakt zodat het onderzocht kan worden. Op het moment dat het resultaat bekend is zul je bericht krijgen. We gaan ons best doen om dit voor je op te lossen.

Als je nog vragen hebt, ben je zeer welkom op het forum! 🙂
Yes, ben benieuwd! Hopelijk wordt het opgelost.

Reageer