Beantwoord

Prepaid surprise code en aanmelden my surprise

• 4 mei 2018
  • 1 reactie
  • 405 Bekeken

Ik heb mijn beltegoed opgeladen en geen surprise code ontvangen . Telefonisch contact gehad over aan te melden op "my surprise" omdat dit niet lukte . Ik zou terug gebeld worden door Sanne waar ik telefonisch door geholpen werd . Niet terug gebeld en nog steeds niet aan kunnen melden , geen surprise code ontvangen .
Helaas nu weekend en kan dus niet bellen . Slechte service , hoop dat iemand me hier kan helpen .
icon

Beste antwoord door Hajar 6 mei 2018, 11:22

Hi Averk17,

De reden waarom jij geen PrePaid Surprise code kon ontvangen is omdat je een blokkade had voor commerciële sms. Hierdoor kon je geen berichten daarover ontvangen. Ik heb de blokkade verwijderd en bij je volgende opwaardering zul je wel een code ontvangen! Heb je al een PrePaid Surprise account aangemaakt? Zo kun je straks gelijk je code invoeren en kans maken op leuke prijzen!

Ik hoor graag of het de volgende keer lukt! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Averk17,

De reden waarom jij geen PrePaid Surprise code kon ontvangen is omdat je een blokkade had voor commerciële sms. Hierdoor kon je geen berichten daarover ontvangen. Ik heb de blokkade verwijderd en bij je volgende opwaardering zul je wel een code ontvangen! Heb je al een PrePaid Surprise account aangemaakt? Zo kun je straks gelijk je code invoeren en kans maken op leuke prijzen!

Ik hoor graag of het de volgende keer lukt! 🙂

Reageer