Beantwoord

PrePaid Surprise code niet ontvangen

• 2 mei 2017
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Vandaag heb ik mijn beltegoed met €10 opgewaardeerd. Gek genoeg kreeg ik geen bevestigings sms maar was mijn beltegoed wel opgewaardeerd. Ik heb alleen geen surprise code ontvangen. Commerciele smsjes staan aan, prepaid surprise account is actief, er staan geen ongebruikte codes in dat overzicht, en bij code kwijt geeft hij aan dat er geen codes zijn. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Thalina 4 mei 2017, 11:55

Hoi Icvh01,

Begrijpelijk dat je gewoon jouw PrePaid Surprise code wilt ontvangen! Ik zie in het systeem dat je inmiddels met mijn collega hebt gesproken en dat hij het voor je heeft opgelost. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing! Ik heb ook gelijk nog doorgegeven aan de IT-afdeling dat er iets mis is gegaan met het ontvangen van jouw Surprise code. Zij gaan kijken wat er precies is gebeurd en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt.

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Icvh01,

Begrijpelijk dat je gewoon jouw PrePaid Surprise code wilt ontvangen! Ik zie in het systeem dat je inmiddels met mijn collega hebt gesproken en dat hij het voor je heeft opgelost. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing! Ik heb ook gelijk nog doorgegeven aan de IT-afdeling dat er iets mis is gegaan met het ontvangen van jouw Surprise code. Zij gaan kijken wat er precies is gebeurd en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt.

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer