Beantwoord

Prepaid surprise code niet ontvangen

• 6 juli 2017
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Heb op 4 juli mijn bundel geactiveerd maar heb nog steeds geen prepaid suprise code ontvangen en kan ook niet bij prepaid suprise aanmelden
icon

Beste antwoord door Sam- 6 juli 2017, 17:08

Hey Sheilar,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben een blokkade opgeheven die ervoor zorgde dat je de sms niet ontving. In het vervolg zal je de sms wel ontvangen! Laat je ons weten of dit inderdaad het geval is?

Hoi Anne,

Voor jou geldt hetzelfde! Dit moet natuurlijk opgelost worden. In het systeem zie ik dat de blokkade die ervoor zorgde dat je de sms niet kreeg vandaag is opgeheven. Bij je eerstvolgende opwaardering krijg je de code gewoon weer per sms verzonden!
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, opgewaardeerd op 5 juli. Krijg telkens een foutmelding bij het opvragen van de code en/of het aanmaken van een surprise account.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Sheilar,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben een blokkade opgeheven die ervoor zorgde dat je de sms niet ontving. In het vervolg zal je de sms wel ontvangen! Laat je ons weten of dit inderdaad het geval is?

Hoi Anne,

Voor jou geldt hetzelfde! Dit moet natuurlijk opgelost worden. In het systeem zie ik dat de blokkade die ervoor zorgde dat je de sms niet kreeg vandaag is opgeheven. Bij je eerstvolgende opwaardering krijg je de code gewoon weer per sms verzonden!

Reageer