Beantwoord

Prepaid surprise code niet ontvangen

• 9 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 220 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Ik heb mijn prepaid opgewaardeerd maar krijg geen prepaid surprise code. Normaal gesproken krijg ik die altijd vrij snel maar nu niet. Krijg ik hem nog wel?
icon

Beste antwoord door David 9 oktober 2017, 16:06

@Trin

In ons systeem zie ik terug dat er al een PrePaid Surprise is gewonnen, namelijk 250 MB. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je daar ook de MB's staan. Was er iets fout gegaan bij het spelen of iets anders? Soms kan het even duren voor je de code ontvangt, maar je kunt deze altijd opzoeken via My Surprise. Zo heb je de codes altijd bij de hand! :)

@Bellae

Je krijgt inderdaad meer sleutels bij een hogere opwaardering, maar dit heeft verder geen invloed op de prijs, maar op jouw kansen. Ik kan echter niet meer sleutels geven, omdat er 2 keer los €10,- is opgewaardeerd. Als het niet lukt om €20,- op te waarderen, dan is het handiger om op dat moment aan de bel te trekken, niet na het opwaarderen.

Zou je ook even naar jouw My Surprise kunnen gaan om daar de code op te zoeken? Ik zie dat er in ieder geval één code is verzilverd voor 30 extra belminuten. Dat is dus in ieder geval gelukt!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Ik heb twee keer 10 euro opgewaardeerd maar ik heb maar 1 speelcode met minimale prijzen. Als je in een keer 20 euro opwaardeert krijg je grotere prijzen. Kan dit aub zsm in orde gemaakt worden?
Reputatie 7
Badge +20
@Trin

In ons systeem zie ik terug dat er al een PrePaid Surprise is gewonnen, namelijk 250 MB. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je daar ook de MB's staan. Was er iets fout gegaan bij het spelen of iets anders? Soms kan het even duren voor je de code ontvangt, maar je kunt deze altijd opzoeken via My Surprise. Zo heb je de codes altijd bij de hand! :)

@Bellae

Je krijgt inderdaad meer sleutels bij een hogere opwaardering, maar dit heeft verder geen invloed op de prijs, maar op jouw kansen. Ik kan echter niet meer sleutels geven, omdat er 2 keer los €10,- is opgewaardeerd. Als het niet lukt om €20,- op te waarderen, dan is het handiger om op dat moment aan de bel te trekken, niet na het opwaarderen.

Zou je ook even naar jouw My Surprise kunnen gaan om daar de code op te zoeken? Ik zie dat er in ieder geval één code is verzilverd voor 30 extra belminuten. Dat is dus in ieder geval gelukt!
Ik heb inmiddels de code gekregen. Duurde wat langer dan verwacht. Bedankt voor de reactie, David.
Reputatie 2
Goedenmiddag, dankje voor je reactie. Ik heb de tweede code inmiddels ontvangen dus het is in orde. Hartelijk dank.
Hallo.
Op 29 september heb ik een opwaardering gedaan en ik heb nog steeds geen surprise-code ontvangen.
Hoe lang duurt het ?
Reputatie 7
Badge +20
@Trin @Bellae

Top dat de codes zijn ontvangen! 😃

@Mobilet1

Zoals je hierboven ziet kan het soms even duren, maar niet meer dan een week. Bij jou is er echter wat anders aan de hand. Je hebt namelijk geblokkeerd dat je SMS'jes van ons ontvangt, dus wij konden jou de SMS voor PrePaid Surprise niet toesturen en daarom ontving je deze niet. Je kunt er zelf voor kiezen om dit via My T-Mobile weer op te heffen, daar moet je zelf even een keus in maken. Als je de blokkade verwijdert, dan ontvang je de volgende keer gewoon weer een code voor PrePaid Surprise bij opwaardering.

Als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat graag!
Dat is raar. Toch heb ik in het verleden en zojuist ook van u een smsje gehad.
Zonder dat ik iets veranderd heb aan de instellingen.

Graag uw reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi mobilet1,

PrePaid surprise sms'jes worden gezien als commerciële sms'jes en die zijn op dit moment geblokkeerd. Als je ze liever wel ontvangt dan kun je de blokkade verwijderen via My T-Mobile> Gegevens & Instellingen> Blokkades> Berichten van T-Mobile.

Hieronder zie je een screenshot van je huidige instellingen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Beste Hajar,

Dank u. Dat is iets duidelijker.
Maar wellicht kunt u mij dan ook vertellen welk van de items ik aan moet zetten.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mobilet1,

Aangezien je graag sms'jes ontvangt, kun je dus de "aanbiedingen per sms" optie aanzetten. Zie ook nog de screenshot die Hajar in haar berichtje heeft toegevoegd. 🙂 Hopelijk lukt het zo!

Reageer