Beantwoord

Prepaid surprise code niet ontvangen

  • 3 mei 2019
  • 7 reacties
  • 1024 Bekeken

Ik heb op 1 mei opgewaardeerd, maar heb nog geen surprise code ontvangen, terwijl ik die voorheen wel altijd kreeg. Ik heb geprobeerd een my surprise account aan te maken, maar hier gaf hij de melding: 'vul een geldig mobiel nummer in' terwijl het juiste nummer ingevuld is.
Graag word ik geholpen
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 4 mei 2019, 11:51

Hi Mirland,

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van PrePaid Suprise. Ik zie dat je een blokkade had voor commerciele sms en daardoor kon je geen PrePaid Surprise code ontvangen. Bij je volgende opwaardering kun je wel weer codes ontvangen. Wat betreft het aanmaken van een account zorg dat je alle cookies van de internet browser verwijdert voordat je een account aanmaakt. En als het via Google Chrome niet lukt, kan je het ook nog in Internet Explorer testen. Als het niet lukt geef het dan even aan en dan ga ik het voor je oplossen. Ik kan het doorzetten naar onze PrePaid collega's om te onderzoeken wat er aan de hand is.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mirland,

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van PrePaid Suprise. Ik zie dat je een blokkade had voor commerciele sms en daardoor kon je geen PrePaid Surprise code ontvangen. Bij je volgende opwaardering kun je wel weer codes ontvangen. Wat betreft het aanmaken van een account zorg dat je alle cookies van de internet browser verwijdert voordat je een account aanmaakt. En als het via Google Chrome niet lukt, kan je het ook nog in Internet Explorer testen. Als het niet lukt geef het dan even aan en dan ga ik het voor je oplossen. Ik kan het doorzetten naar onze PrePaid collega's om te onderzoeken wat er aan de hand is.
Reputatie 1
Hier ook al voor de TWEEDE keer géén prepaid surprise ontvangen....

En ik heb geen blokade aanstaan voor aanbiedingen van t-mobile !
(Enige blokade die aanstaat is voor commerciële aanbiedingen van DERDEN...)

En bij opvragen code krijg ik altijd "oeps er ging iets mis" of "ongeldig telefoonnummer" (en het is toch echt het juste 10 cijferige nummer!)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @pgoderie,

Dat is wel vreemd, zeker dat je die foutmelding krijgt!

Zou je kunnen aangeven of je al eens de cookies hebt gewist en/of een andere browser hebt getest? Vaak wil dit het probleem namelijk ook al oplossen! Dat is dan ook altijd de eerste stap die wij aanraden om te nemen. Mocht het nog niet werken, ben ik benieuwd of je wel je wachtwoord op kunt vragen via de website? Dan zou je namelijk ook weer in je account moeten kunnen.

Ik ben benieuwd naar het resultaat, hopelijk krijgen we die code snel boven water!
Ook ik heb voor de derde keer geen surprise code ontvangen. Ik heb gister voor de laatste keer opgewaardeerd en weer niks. Ook kan ik geen my surprise account aanmaken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Angelica,

Heb je al een andere browser geprobeerd zoals Chrome om een account aan te maken? Welke foutmelding krijg je te zien? Krijg je dezelfde melding na het wissen van je cookies? Laat het mij weten dan maak ik een case voor je aan!
Ik heb in verschillende browsers geprobeerd mij aan te melden maar dit lukt niet. Ook niet na wissen cookies. Ik krijg dan de melding er is iets fout gegaan probeer het later nog een keer. Maar dit blijft hij aangeven.Tot een maand of 3 geleden kreeg ik wel gewoon na iedere opwaardering een surprise code maar dit gebeurt ook niet meer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Angelica,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb direct een case voor je aangemaakt en doorgezet naar onze specialisten. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten! Excuses voor het ongemak!

Reageer