Beantwoord

Prepaid-surprise code niet ontvangen

  • 1 juni 2019
  • 16 reacties
  • 895 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag met 10 euro mijn prepaid tegoed opgewaardeerd, maar helaas geen prepaid-suripe code ontvangen.
Als het goed, is heb ik mij ook niet uitgeschreven voor het niet mogen ontvangen van reclame over t-mobile via SMS.

Mvg
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juni 2019, 09:46

Hi Revrok,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je commerciële sms had uitstaan. Hierdoor kon je geen PrePaid Surprise code ontvangen. Ik heb dit direct aangezet zodat je bij je volgende opwaardering weer een code kan ontvangen. Je geeft ook aan dat je niet kan inloggen in je account. Zou je eens alle cookies van de internet browser kunnen verwijderen voordat je inlogt? En als het via Google Chrome niet lukt, kan je het ook nog in Internet Explorer testen. Soms kan wisselen van internet browser wonderen verrichten!

@Delanofraser Wat vreemd dat je ook niet kan inloggen. Kon je dat voorheen wel? Ontvang je wel speelcodes? Zou je ook alle cookies kunnen verwijderen van je browser? Ben benieuwd of het dan wel lukt om in te loggen.

Mochten jullie hierna nog steeds problemen ervaren met inloggen, trek dan even aan de bel!
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Revrok,

Wat vreemd. Ik heb 3 dagen geleden ongeveer dezelfde vraag voorbij zien komen op de community. Ik verwacht dat er ook voor jouw vraag een ticket moet worden doorgezet naar een andere afdeling. Kun je wel inloggen in de de Prepaid My Suprise omgeving?
Ik hoor graag van je.
Ik heb hetzelfde probleem ik wach al 6dagen en ikkan me niet inloggen bij mijn suprise account hij geeft dan aan dat ik een geldige nummer moet intoetsen
Hallo Seccie,

Nee kan niet inloggen op de my surprise account. Hij geeft dan de melding dat mijn gsm-nummer niet geldig is. Het zelfde probleem als Delanofraser heeft vermeld.

Mvg,
Revrok
Reputatie 7
Badge +20
Hi Revrok,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je commerciële sms had uitstaan. Hierdoor kon je geen PrePaid Surprise code ontvangen. Ik heb dit direct aangezet zodat je bij je volgende opwaardering weer een code kan ontvangen. Je geeft ook aan dat je niet kan inloggen in je account. Zou je eens alle cookies van de internet browser kunnen verwijderen voordat je inlogt? En als het via Google Chrome niet lukt, kan je het ook nog in Internet Explorer testen. Soms kan wisselen van internet browser wonderen verrichten!

@Delanofraser Wat vreemd dat je ook niet kan inloggen. Kon je dat voorheen wel? Ontvang je wel speelcodes? Zou je ook alle cookies kunnen verwijderen van je browser? Ben benieuwd of het dan wel lukt om in te loggen.

Mochten jullie hierna nog steeds problemen ervaren met inloggen, trek dan even aan de bel!
Hallo Hajar,

Oeps!! dus toch uitgeschreven bedankt voor je terug koppeling en dat het nu weer is geactiveerd.
Echter het inloggen op My Surprise Account wilt nog steeds niet lukken. Ik had namelijk al zelf cookies verwijderd en de volgende browsers geprobeerd:

1) Firefox
2) Google-Chrome
3) Safari

Echter krijg ik steeds de zelfde melding, vul een geldig mobiele nummer in op alle drie de browsers.

Mvg,
Revrok
Hallo hajar
Ik heb nog steeds etzelfde probleem
Ik kreeg net een smsje toegestuurd
Heb dat ingevoerd maar krijg weer hetzelfde van oeps er ging iets mis probeer het later nog een keer
Reputatie 7
Badge +20
Hi Revrok en Delano,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit doorgezet naar de specialisten van PrePaid Surprise zij gaan dit verder onderzoeken. Jullie kunnen binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze. Voor nu wens ik jullie een mooi weekend toe!

ik heb og steeds dezelfde probleem en vind het heel erg jammer 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Delano,

Via welk apparaat probeer je het spel van PrePaid Surprise te spelen? Heb je ook al een andere browser getest en de cookies van je browser gewist? Als je de mogelijkheid hebt, dan kun je het ook op een computer spelen. Ik ben benieuwd of dat het probleem al oplost!

Speelde het altijd op mijn mobiel 

Heb alles gedaan wat ik kon nog steeds nix en ik heb afgelopen vrijdag opgewaardeerd

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Delano,

Op welke telefoon speelde je het altijd? Staat daar ook de nieuwste software op? 

Zou je kunnen aangeven wat je specifiek hebt geprobeerd? Welke browser heb je bijvoorbeeld getest en heb je het nog op een ander apparaat geprobeerd? Dit soort informatie hebben wij nodig om jou verder te kunnen helpen. 

We zien je reactie graag tegemoet!

Samsung a10 en op me galaxytab

Maar wat ik ook ff wilde meedelen is dat ik deze keer nieteens een code hebt ontvangen en ik heb afgelopen vrijdag opgewaardeerd.

En ik kan me ook niet inloggen het geeft telkens aan er is iets foutgegaan

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Delanofraser 

Als ik je gegevens erbij pakt dan zie ik dat op 15/11 om 16:04 een Surprise code is verstuurd. Kun je wel in je PrePaid Surprise account? Zo ja, kun je naar overzicht? Daar staan alle codes weergegeven van de afgelopen 7 dagen. Zou je een andere browser kunnen proberen zoals bijvoorbeeld Chrome? Als het dan nog lukt dan mak ik een case voor je aan zodat dit verder wordt opgepakt. Ik hoor graag van je!

Ik heb geen speelcode gehad hoor en ik heb al zovaak aangegeven dat ik nieteens kan inloggen

Ik krijg telkens oeps er ging iets mis probeer het later opnieuw 

Dat krijg ik al maanden als ik probeer inteloggen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Delanofraser 

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten zij gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen 5 werkdagen voorzien van een terugkoppeling. Excuses voor het ongemak!

Alvast bedankt ik hoop dat het probleem wordt opgelost

Reageer