Beantwoord

Prepaid surprise code niet ontvangen

  • 2 juni 2019
  • 34 reacties
  • 1312 Bekeken

Zoals meerdere gebruikers om het forum heb ik ook problemen dat de code niet aankomt en als je in wil loggen het systeem aangeeft dat het mobiele nummer onbekend is....
Hiervoor wel kunnen opwaarderen en de code wel gekregen (1maand geleden).
Nu lukt dit niet en cookies en gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet aangepast.
Graag oplossing voor dit probleem.
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juni 2019, 10:34

Hi PVCOPY,

Wat vreemd dat je dit ook ervaart. Zou je eens de cookies kunnen verwijderen van je browser en ook een andere browser kunnen proberen? Vaak lukt het wel met Chrome. Mocht het dan alsnog niet werken, dan zet ik dit door naar onze PrePaid specialisten.
Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi PVCOPY,

Wat vreemd dat je dit ook ervaart. Zou je eens de cookies kunnen verwijderen van je browser en ook een andere browser kunnen proberen? Vaak lukt het wel met Chrome. Mocht het dan alsnog niet werken, dan zet ik dit door naar onze PrePaid specialisten.
Hoi Hajar, een chatcollega heeft dit samen met mij gecheckt en zet dit door naar de andere afdeling.
bedankt voor jouw reactie.
Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn @PVCOPY!

Mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan horen we het wel!
Hoi Jaimy, ik krijg een e-mail van het webcareteam als het probleem opgelost is.
Tjonge, 23 dagen geleden en nog niets gehoord van TMobile, geen reactie, geen mailtje, geen belletje.... :-(
Nog steeds wordt mijn telefoonnummer niet herkend door de TMobile surprise website terwijl de standaard beheer pagina mijn telefoonnummer wel kent en je kan zien wat mijn verbruik en saldo is...
Toch raar... 1 provider met 2 systemen en niemand die de moeite neemt om een gebruiker te helpen.
GOGOGO..... tsja nu jullie nog Tmobile !!!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi PVCOPY,

Dat duurt inderdaad wel erg lang. Laten we hier op de Community eens kijken hoe we je wél verder kunnen helpen!

Welke melding krijg je exact als je je voor een PrePaid Surprise account wilt aanmelden? Kun je ook eens proberen om dit te doen in verschillende browsers? Soms wil dat nog wel eens helpen.

Laat je weten of dat lukt?
Hoi Jaimy, meerdere browsers geprobeerd chrome, edge, firefox, safari, mobile zowel via Android, iOS etc. De tmobile surprise website geeft dan de melding: “Vul een geldig mobiel nummer in”....
Dat is een vreemde melding, jaren hierboor nooit last en tmobile.nl kent het mobiele nummer wel......
Dus dat !!!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @PVCOPY,

Dat is inderdaad wel opmerkelijk! Heb je wel een My Surprise account aangemaakt? Zo nee, dan raad ik aan om dat alsnog te doen en als je dit wel al hebt gedaan, dan raad ik aan om even het wachtwoord op te vragen. Je krijgt dan ook gelijk de mogelijkheid om door te klikken en dan zou je dus (via een kleine omweg) alsnog in je account moeten belanden!

Ik hoop dat het zo lukt!
Hoi David, bedankt voor het meedenken.
Deze methode heb ik als 1e al gedaan maar ook nu weer geen resultaat, geen berichtje met bijvoorbeeld een wachtwoordresetlink naar mijn mobiel of naar mijn emailadres.
Nieuw account aanmaken geeft de melding: vul een geldig mobiel nummer in.
Het nummer bestaat, is actief, opwaarderen lukt etc. Maar de surprise website blijft de problemen geven. Daar had ik de hulp van de support desk voor nodig alleen die reageert niet. Tot 1 maand geleden werkte alles perfect en kreeg ik code binnen, heb mijzelf NIET afgemeld voor bepaalde diensten... dus HELP 😱
Reputatie 7
Badge +20
Hi @PVCOPY,

We hebben een probleem gevonden met PrePaid Surprise en My Surprise en mijn collega's zijn er druk mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen, sorry voor het ongemak!
Hoi David, fijn dat ik dat weet!! Ik hoop dat het snel wordt opgepakt. Goed weekend
Hoi David, het is al weer 4 dagen geleden. Het inlogprobleem met prepaid surprise / my surprise is nog steeds niet opgelost. Heb jij enig zicht erop wanneer wel ??
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @PVCOPY,

Jammer genoeg blijft het probleem actief. We zien het aantal meldingen wel teruglopen, maar het is nog niet 100% voor iedereen opgelost. Hopelijk is dit spoedig wel het geval!
Ook hier al een aantal keer geen surprise-code ontvangen en bij inloggen op My Surprise telkens de mededeling 'vul een geldig mobiele nummer in'. Kortom, ondanks alle berichten over het werken aan de problemen nog steeds geen oplossing! En dat duurt dus al een maand. Blijkbaar heeft het geen prioriteit...
Gepruts van de bovenste plank, Tmobile ga je schamen !!! Anderhalve maand een website niet werkend krijgen, zo niet van deze tijd 🤔🤔🤔
Beltegoed op: naar de concurrentie dan maar ??
Verliezen jullie ineens nog 2 abonnementen ook....
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Wij willen ook dat het zo snel mogelijk opgelost word en dit heeft zeker prioriteit! Onze technische afdeling is hard bezig om het op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Hoi Hajar, David en Jaimy,
Hoe vinden jullie deze klantbeleving tot nu toe ?
Een melding die al gemaakt is op 1 juni 2019, het is nu 25 juli 2019.
Het kan toch niet zo zijn dat jullie binnen anderhalve maand een consument niet verder kunnen helpen.
Straks weer opwaarderen en dan weer superveel moeite doen om een en ander geregeld te krijgen ?
Begrijp je mijn teleurstelling in TMobile ?
Moet dit dan toch een officiële klacht worden...
Helemaal eens met PVCOPY! Je kunt als bedrijf wel blijven roepen dat het hopelijk snel opgelost wordt en dat het zeker prioriteit heeft, maar zolang het bij woorden blijft en de daden blijven uit, dan wordt het na bijna twee maanden wachten allemaal erg ongeloofwaardig.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi PVCOPY en Sokolski,

Na nogmaals gesproken te hebben met de betreffende afdeling, heb ik voor jullie beiden een compensatie toegevoegd aan jullie PrePaid nummer! Wanneer het IT-issue is opgelost, maken wij het goed met extra codes.

Het spijt me dat dit zo veel ongemak veroorzaakt; we doen ons best om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen!
Ok Jaimy, dankjewel en hopelijk wordt het probleem snel opgelost!
Goed bezig Jaimy, ik hoop dat de bugs snel gevangen worden 😉
Maar serieus, het werkt nog steeds niet 🙈🤬
Hi all, geef even aan Boris door dat hij goed bezig is, hij heeft namens jullie allen bij Tmobile sorry gezegd 😃👍🏻
succes met repareren guys 👊🏼😎
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb het doorgegeven hoor! Dankjewel, we doen ons best!
Yo guys, serieus ??!!
Werkt nog steeds niet hè, zoek eens een andere job voor die IT gasten zeg !!!
Accountbeheer totaal kansloos bij T-Mobile....
hoe zou het met de veiligheid gesteld zijn, als dit al niet werkt 🙈🙈🙈

Reageer