Beantwoord

Prepaid surprise code niet ontvangen

• 2 juni 2019
  • 34 reacties
  • 1312 Bekeken

Toon eerste reactie

34 reacties

Ik heb hier ook problemen mee, klanten service gebeld na in totaal 1,5 uur in de wacht wordt er opgehangen.
Echt WTF (lijkt gewoon op een outsourcing bedrijf die klantenservice opneemt). Sinds mei 2019 geen surprise meer ontvangen.
Telefonisch contact opgenomen kreeg eerst een vaag verhaal dat er in een pool blablabla, maar goed in goodwill EUR5 gekregen en dan zou het worden opgelost ik heb al 4 opwaarderingen gedaan en niks ontvangen. Klantenservice is echt echt slecht en ook beetje onbeschoft gewoon roekeloos met je praten en niet luisteren en gewoon weer in de wacht gezet. En steeds weer je gegevens doorgeven en dan weer in een lange wacht gezet dat gewoon mijn batterij uitvalt. Dit kan echt niet
Ik zou nog gebeld worden door interne afdeling over waarom mijn voorgaande codes niet zijn ontvangen, Heb al 7 keer opgewaardeerd maar 1 code ontvangen.

Ik kan eindelijk inloggen in my surprise en heb van mijn laatste opwaardering een code ontvangen. Hoe zit het met de andere codes?

Ben nog steeds niet gebeld, de bel afspraak is niet nagekomen.
Ik weiger om klantenservice weer te bellen door voorgaande ervaringen en niet nagekomen afspraken.
Als het weer werkt lijkt mij die melding ook op zijn plaats, dus bij deze:
Tmobile Surprise werkt weer !!!
Reputatie 7
Badge +19
@Owusu Wordt geregeld! Geen zorgen, ik heb het doorgezet en je krijgt de codes snel!

@PVCOPY Feestje! Eindelijk!
@Jaimy is goed ik wacht het af, thnx
@Jaimy
Ik heb de codes ontvangen, nu kijken hoe ik ze strategisch kan gebruiken.
Thank you (mensen achter de schermen)
Hoi PVCOPY en Sokolski,

Na nogmaals gesproken te hebben met de betreffende afdeling, heb ik voor jullie beiden een compensatie toegevoegd aan jullie PrePaid nummer! Wanneer het IT-issue is opgelost, maken wij het goed met extra codes.
Het spijt me dat dit zo veel ongemak veroorzaakt; we doen ons best om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen!

Alles werkt inmiddels weer naar behoren, nu alleen de toegezegde extra codes nog...
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @sokolski,

Fijn om te lezen dat alles weer werkt! Ik ga direct contact opnemen met de betreffende afdeling voor de extra code's, ik houd je op de hoogte!
Prima geregeld nu, Gioia! Dank je wel voor de codes!

Reageer