Beantwoord

PrePaid Surprise code werkt niet

Ik heb die mysurprise code ingevuld, het spelletje gedaan en toen op 400 mb geklikt. Maar daarna kreeg ik een wit beeld met de achtergrond van de pagina eromheen. Ik heb dit een half uurtje laten staan en daarna maar gerefreshed, ik heb nog niks ontvangen van de mb's, en de spelcode kan ik niet nog eens invullen, is het nog mogelijk om de mb's te ontvangen? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door David 24 november 2015, 10:48

Hey Yellowscorpion,

Welkom op ons Forum! Ik snap heel goed dat je ervan baalt dat je prijs niet gelijk is bijgeschreven..

We hadden de afgelopen dagen een storing met PrePaid Surprise, deze zou ondertussen echter wel opgelost moeten zijn. Het lijkt er alleen op dat je de 400 MB nog niet hebt ontvangen, kun je dit bevestigen? Zou je het eens kunnen proberen via een andere browser? In je My Surprise kun je de codes terugvinden die je eerder hebt ontvangen.

Laat even weten of het zo gelukt is, anders lossen we dit graag voor je op! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Yellowscorpion,

Welkom op ons Forum! Ik snap heel goed dat je ervan baalt dat je prijs niet gelijk is bijgeschreven..

We hadden de afgelopen dagen een storing met PrePaid Surprise, deze zou ondertussen echter wel opgelost moeten zijn. Het lijkt er alleen op dat je de 400 MB nog niet hebt ontvangen, kun je dit bevestigen? Zou je het eens kunnen proberen via een andere browser? In je My Surprise kun je de codes terugvinden die je eerder hebt ontvangen.

Laat even weten of het zo gelukt is, anders lossen we dit graag voor je op! 🙂

Reageer