Vraag

Prepaid surprise code werkt niet

• 1 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

De code om het spel te spelen werkt niet. Krijg wel een sleutel maar daarna werkt het spel niet meer

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4
De code om het spel te spelen werkt niet. Krijg wel een sleutel maar daarna werkt het spel niet meerIk had eerst ook niet door hoe je de sleutel moet gebruiken. Je moet de sleutel niet met de muis naar het slot slepen maar alleen op de sleutel klikken. Dan gaat hij vanzelf zonder muis naar het slot en dan werkt hij wel. Als je de code die niet werkte opnieuw invoert kun je verder gaan waar je gebleven was.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Heidyjong,

Is het ondertussen al gelukt met de tip van drs Chris? :8

Mocht je nog problemen hebben met het spelen van het spel dan wil ik je adviseren om het spel te spelen via je laptop op PC en dan gebruik te maken van Chrome browser.

Wil je laten weten of het gelukt is?
Helaas is het niet gelukt ook niet via chrome. Las in andere berichten dat ik niet de enige ben. De code is inmiddels verlopen zonder prijs
Het gaat overigens om de code bij mijn zoon's telefoon. Niet bij mij
Reputatie 7
Badge +20
Hi Heidy,

Dankjewel voor je reactie. Wat jammer dat het ook niet lukt via Google Chrome. Zou je mij het nummer van je zoon opsturen in een privébericht? Dan zet ik deze foutmelding door naar de afdeling die over PrePaid Surprise gaat.

Ik hoor graag van je.

Reageer