Beantwoord

Prepaid surprise databundel gedowngrade naar Edge!

• 13 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb altijd 3G sugnaal gehad. Vandaag overal alleen 3G, waardoor ik bepaalde functies, zoals de krant downloaden, niet kan. Dit lijkt me een storing. Kan dit nagejeken en opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Pilovali 13 oktober 2017, 22:27

Als de antenne of radio defect is, heb je vaak helemaal niks meer. Welke telefoon heb je? Misschien ondersteund die de nieuwere 3G frequenties niet.

Staan de instellingen van je telefoon wel correct? Dus ingesteld op 2G/3G/4G (indien aanwezig) ipv "alleen 2G"?

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Ps fout in de tekst die ik niet ksn wijzigen: ik hen nu alleen Edge! De hele dag al. Heb sl van slles geprobeerd.
Reputatie 6
Badge +17
Je wordt niet beperkt op 2G als je een PrePaid surpise hebt gedaan. Zou je misschien eens willen proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen en kijken wat er dan gebeurt?

Heb je dit echt overal, of in één bepaalde dorp/stad? Heb je al gekeken als er storingen zijn?

Groet,
Mijn simkaart geeft wel 3G in een ander toestel.

Moet ik concluderen dat mijn telefoon kapot is?
Reputatie 6
Badge +17
Als de antenne of radio defect is, heb je vaak helemaal niks meer. Welke telefoon heb je? Misschien ondersteund die de nieuwere 3G frequenties niet.

Staan de instellingen van je telefoon wel correct? Dus ingesteld op 2G/3G/4G (indien aanwezig) ipv "alleen 2G"?

Groet,
Ik stond op het punt het toestel naar fabrieksinstellingen terug te zetten, toen ik ontdekte dat ik op mijn iphone 4s bij vergissing het schuifje "Schakel 3G in" UIT had gezet. Zie screenshot.;)

Reputatie 6
Badge +17
Foutjes gebeuren, daarom is testen op andere toestellen ook belangrijk ;)
Gelukkig is het opgelost. Fijne dag verder 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Matti100,

Gelukkig dat het is opgelost! Het was natuurlijk zonde geweest als je het toestel ter reparatie had aangemeld. Hoe is je ervaring nu?

Reageer