Beantwoord

PrePaid Surprise einddatum klopt niet in T-Mobile sms

• 9 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

Ik ontving vanochtend om 8 uur een SMS van Tmobile met de inhoud: " Je resterende MBs vanuit Prepaid Surprise zijn tot en morgen geldig. Maak er dus nog snel gebruik van!....."

Maar mijn surprisebundel is maar tot vanavond ca. 19:00 uur geldig!

Zie screenshots.
Dit is een fout die ogenblikkelijk verbeterd behoeft. Volgens mij heb ik dit al eerder gemeld.

icon

Beste antwoord door Hajar 10 oktober 2017, 10:37

Hi Matti100,

Met de sms wordt bedoeld dat je tot morgen (10 oktober) gebruik kan maken van het tegoed. Dus op 9 oktober is het tegoed nog geldig. De sms klopt dus wel. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti100,

Met de sms wordt bedoeld dat je tot morgen (10 oktober) gebruik kan maken van het tegoed. Dus op 9 oktober is het tegoed nog geldig. De sms klopt dus wel. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. 🙂
Hajar,
Tmobile moet dan in het woordenboek de betekenis van " tot en met" opzoeken. "Tot en met" heeft de betekenis dat de genoemde dag er ook bij hoort. Dus het is echt fout!
Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel voor de feedback. Ik zal het doorzetten! 😳
Ik moet helaas constateren dat T-mobile deze fout nog niet verbeterd heeft. Zie screenshot.
In de verbruiksstatus op Mytmobile staat wel de goede datum, maar daar ontbreekt de tijd. Er staat dat de bundel geldig is tm 16 oktober. Dit klopt niet, want de geldigheid loopt exact tot 21:40 uur ( het tijdstip dat de bundel is geactiveerd). Als dit tijdstip bijvoorbeeld 08:00 was geweest, dan zou ik op basis van de onjuiste informatie van tmobile van 08:00 tot 24:00 MB's op eigen kosten gebruikt hebben. Ik hoop dat dit op korte termijn aangepast wordt.

Gelukkig ontving ik vlak voor het einde van de geldigheid een SMS, met de mededeling dat mijn surprisebundel was verlopen.
Volgens mij was dit de eerste keer dat ik deze ontving.

Ook ik ontving gisteren nog de sms “Je Internet M bundel is nog geldig tot en MET morgen. Vanaf morgen kan je weer een Internet M of een andere bundel kopen. Groeten T-Mobile.”

Woordenboek Nederlands ga ik er dan vanuit dat de bundel ook vandaag geldig is maar vanochtend om 5:00 was de bundel al verlopen. Misschien een idee om dit aan te passen naar “tot vandaag” of de exacte datum en tijd in de sms te vermelden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Snowflake,

Ik wil je bedanken voor je feedback! Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn. Ik heb het nogmaals doorgegeven!

Reageer