Beantwoord

Prepaid Surprise Foutmelding

Hallo,

Steeds als ik mij wil aanmelden voor prepaid surprise krijg ik een foutmelding waarin staat: Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens.
Weet iemand hier een oplossing voor, ik heb het al met verschillende browsers geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Hajar 28 april 2016, 10:47

Hi bassim0,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je mee wilt doen met PrePaid Surprise! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had staan op commerciële sms'jes. Hierdoor kon je geen speelcode ontvangen en niet aanmelden voor PrePaid Surprise. Ik heb nu de blokkade verwijderd dus bij je volgende opwaardering ontvang je een speelcode. Kun je controleren of jij je nu wel kan aanmelden?

Mocht het niet lukken, trek dan even aan de bel! 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Graag gedaan natuurlijk!

Wil je ons hier op de hoogte houden? Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan horen we het graag!
Hallo,
Nee dat heb ik nog niet gedaan. Ik zal het proberen zodra ik heb opgewaardeerd. Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bassim0,

Nog een laatste vraag:

Heb je al wel een keer een PrePaid Surprise code ontvangen? Wanneer je deze invoert op de PrePaid Surprise pagina win je een prijs. Nadat je een prijs hebt gewonnen worden je gegevens ingevuld en daarna kun je de codes en prijzen in een overzicht zien, in je My Surprise Account.

Ik ben benieuwd of je dit al wel eens hebt gedaan. Als dit niet het geval is dan kun je een account aanmaken zodra je een code hebt gespeeld!

Hopelijk is het mysterie zo opgelost. Ik ben heel benieuwd naar je reactie! 🙂
Hallo Amy,
Het is nog steeds niet gelukt. Toch bedankt voor de moeite.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bassim,

Sorry dat het al even heeft geduurd voor dit volledig opgelost is. Ik heb zojuist nog iets aan je instellingen aangepast en als het allemaal goed gaat moet je nu een account aan kunnen maken! Wil je aan ons laten weten of het lukt? Anders gaan we dit doorzetten naar onze technische jongens zodat zij het voor eens en altijd kunnen uitzoeken en oplossen! 🙂
Hallo,
Ik heb een nieuw account gemaakt maar de foutmelding verschijnt nog steeds. Is er nog een andere oplossing?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bassim,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je My T-Mobile account direct verwijderd. Je kan over minimaal 30 minuten weer een nieuw account aanmaken.

Laat ons weten of het daarna wel lukt om je aan te melden voor T-Mobile Surprise!
Ja als dat een oplossing is doe dat dan maar.
Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Bassim0,

Erg vreemd. Goed dat je ons weer van een terugkoppeling voorziet. We lossen dit graag voor je op!

Het lijkt erop dat je My T-Mobile account niet goed is geregistreerd. Ga je ermee akkoord dat wij je account verwijderen? Dan kan je zelf een nieuw en goed werkend account aanmaken.

Dit heeft verder geen gevolgen op de voorwaarden van je PrePaid sim of op je beltegoed. Hier hoef je je dus geen zorgen over te maken. ;)

Laat het ons weten!
Hallo hajar,

Ik heb het net weer geprobeerd om mij aan te melden maar de foutmelding verschijnt nog steeds.
Reputatie 7
Badge +20
Hi bassim0,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je mee wilt doen met PrePaid Surprise! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had staan op commerciële sms'jes. Hierdoor kon je geen speelcode ontvangen en niet aanmelden voor PrePaid Surprise. Ik heb nu de blokkade verwijderd dus bij je volgende opwaardering ontvang je een speelcode. Kun je controleren of jij je nu wel kan aanmelden?

Mocht het niet lukken, trek dan even aan de bel! 🙂

Reageer