Beantwoord

PrePaid surprise loopt vast

• 1 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Hallo,
Ik heb laatst het PrePaid surprise spel gedaan maar het liep vast en ik heb niet een prijs kunnen kiezen, als ik het opnieuw probeer staat er Oeps, probeer het later opnieuw.
En die 250mb is best handig op vakantie 😛
icon

Beste antwoord door Amy 3 augustus 2016, 08:47

Hey JochemD,

O,jee lastig dat dit niet goed gaat! Op welke manier speel jij het spel? Met je smartphone of via desktop? Op de smartphone kan het soms nog wel eens fout gaan. Zou je het eens op desktop (laptop/PC) willen proberen? Je kunt dan het beste Chrome gebruiken als browser. Laat je weten of het lukt?

De 250 MB is overigens alleen in Nederland geldig. Waar ga je naartoe op vakantie? :8
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey JochemD,

O,jee lastig dat dit niet goed gaat! Op welke manier speel jij het spel? Met je smartphone of via desktop? Op de smartphone kan het soms nog wel eens fout gaan. Zou je het eens op desktop (laptop/PC) willen proberen? Je kunt dan het beste Chrome gebruiken als browser. Laat je weten of het lukt?

De 250 MB is overigens alleen in Nederland geldig. Waar ga je naartoe op vakantie? :8
Hey,

Zelf ben ik nu al op vakantie (in Limburg) en heb ik helaas geen mogelijkheid om een computer te gebruiken. Is een tablet ook goed? Ik heb het spel op 3 verschillende telefoons geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi JochemD,

Een tablet is ook helemaal prima hoor! Probeer ook even verschillende internetbrowsers, dit kan ook nog wel eens verschil maken.

We horen graag of het gelukt is!

Reageer