Beantwoord

PrePaid Surprise prijs later verzilveren

• 24 juni 2017
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Bij het opwaarderen van mn prepaid tegoed kreeg ik n prijs, data
De volgende dag vertrok ik naar t buitenland, reden v mn opwaarderen, en kon dus geen gebruik maken v mn prijs omdat deze na een paar dagen verviel
Erg jammer dat je de prijs niet op n ander moment kan verzilveren.....
icon

Beste antwoord door Thalina 26 juni 2017, 11:54

Hoi manjasimonis,

Dat is inderdaad niet zo fijn! De prijzen van PrePaid Surprise zijn alleen in Nederland geldig zoals je hebt gemerkt. In jouw geval zou het dan inderdaad handiger zijn geweest als je ze later kon activeren. Ik zie dat je inmiddels weer in Nederland bent. Ik heb daarom bij uitzondering de MB's die je had ontvangen met PrePaid Surprise zojuist geactiveerd. Dan kun je er alsnog gebruik van maken. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing.

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi manjasimonis,

Dat is inderdaad niet zo fijn! De prijzen van PrePaid Surprise zijn alleen in Nederland geldig zoals je hebt gemerkt. In jouw geval zou het dan inderdaad handiger zijn geweest als je ze later kon activeren. Ik zie dat je inmiddels weer in Nederland bent. Ik heb daarom bij uitzondering de MB's die je had ontvangen met PrePaid Surprise zojuist geactiveerd. Dan kun je er alsnog gebruik van maken. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing.

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Dankjewel!

Reageer