Beantwoord

Prepaid Surprise prijs niet ontvangen

Heb opgewaardeerd met 15 euro , kreeg een code spel gespeelt en gewonnen. Ik heb gekozen voor 30 belminuten en heb het niet gekregen . De eerste keer dat dit gebeurt wel jammer kon het goed gebruiken .
icon

Beste antwoord door David 2 november 2015, 12:55

Hey Whitney2011,

Welkom op ons Forum!

Ik heb het even nagekeken en zie dat de minuten er inderdaad niet zijn bijgeschreven. Dit heb ik voor je gecorrigeerd, plus wat extra's voor het ongemak. 😉 Je kunt via je My T-Mobile bekijken hoeveel minuten je hier nog van over hebt. De compensatie is een maand geldig en loopt dus op 2 december af.

Indien je nog vragen hebt, laat het ons dan weten!

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Whitney2011,

Welkom op ons Forum!

Ik heb het even nagekeken en zie dat de minuten er inderdaad niet zijn bijgeschreven. Dit heb ik voor je gecorrigeerd, plus wat extra's voor het ongemak. 😉 Je kunt via je My T-Mobile bekijken hoeveel minuten je hier nog van over hebt. De compensatie is een maand geldig en loopt dus op 2 december af.

Indien je nog vragen hebt, laat het ons dan weten!
Dank je wel het is inderdaad bijgeschreven netjes opgelost 🙂 🙂
Beste David,
Bij mij is hetzelfde probleem voorgekomen en zijn mijn balminuten er niet bij geschreven.
Het is inderdaad ook de eerste keer dat dit bij mij gebeurt, zou u dit kunnen oplossen?

MVG,
Josephine
Hallo David,

Ik heb hetzelfde probleem, alleen gaat het bij mij om 400 mb die niet is bijgeschreven.
Zou dit ook voor mij opgelost kunnen worden?

Mvg,

Laura
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Josephine en Laura,

Wat leuk dat jullie hier je vraag stellen. Welkom op het forum!

Goed dat jullie dit bij ons aangeven. Het is bij ons bekend dat er een aantal klanten hun PrePaid Surprise prijs niet hebben ontvangen. Het gaat hier gelukkig alleen om een vertraging, dus jullie krijgen de prijs alsnog. Onze excuses voor de vertraging.

Ik hoop dat ik hiermee jullie vraag heb beantwoord. Als jullie nog aanvullende vragen hebben dan horen we dat graag. ;)

Hebben jullie je trouwens al voorgesteld in het voorstel topic?
Nou ik wacht af het was opgelost dacht ik maar kan ik niet bellen alleen vaste nummers nou ben benieuwd . Whitney .
ik en mijn man hebben onze surprice prijs niet gekregen 2x zelfs niet 😞 Gewonnen Prijzen

20 min

Speelcode: 7251

Gespeeld op: 05.11.2015

30 min

Speelcode: 6357

Deze zijn van mijn man die hij nog steeds niet gekregen heeft
Gewonnen Prijzen

20 min

Speelcode: 2441

20 min

Speelcode: 7154

Gespeeld op: 03.11.2015
dit is te topic van mijn man
20 min

20 min

dit is dus mijn man zijn topic 🙂
20 min

20 min

Ja ze zeggen dat komt nog wel , alles is later maar heb er een hard hoofd in ...
Hoi Lovealways / bram.ajg,

Als het goed is, moet dit op de website staan:
"Door een storing is het mogelijk dat je je Surprise iets later ontvangt dan gebruikelijk. Geen zorgen, je Surprise is onderweg."
Zou je nog eventjes willen afwachten? Misschien kan een T-Mobile medewerker nog wat meer vertellen, meer dan dit weet ik zelf helaas niet.
Hallo ik had gelezen dat het een storing is wilde het wel eff graag doorgeven dat wij ook niks ontvangen hebben ,voor de form 😉 en omdat bij mijn man al 3d verstreken zijn en het meestal maar 7d geldig is , we gaan het afwachten en anders bellen we maandag eff met de klantenservice, want we hebben wel gewoon recht als klanten om dit te krijgen 😳
Precies zo is het ben benieuwd gr Whitney
Reputatie 7
Badge +15
@Whitney,

Je hebt ondertussen van David de belminuten gehad. Ik zie deze ook terug in ons systeem. Je geeft aan dat je momenteel alleen naar vaste nummers kan bellen. Kun je aangeven welke melding je krijgt wanneer je een mobiel nummer probeert te bellen? Heb je dit probleem met meerdere mobiele nummers? Ik ben benieuwd naar je reactie! :8

@Lovealways,

Wat klaassausje zegt klopt. Door een storing kan het zijn dat de surprise-prijzen later toe worden gevoegd dan je gewend bent van ons! Onze excuses hiervoor! Laat je het weten als we in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen? 🙂
Nou heb ongeveer 127 bel minuten en als ik een mobiel bel dan hoor ik je hebt niet voldoende beltegoed . Dus kan ik niet bellen , zodoende dit forem gestart kreeg ik 2, 00 euro op mijn prepaid. En als ik nu bel gaat het van de 2 euro af maar niet van mijn bel minuten . Dus als de 2 euro op is , kan ik weer niet bellen naar mobiel alleen naar vaste nummers .
Hallo ik heb deze week 2 x opgewaardeerd met 10 euro
En het surprise spel gespeeld.

heb daar 2 x gekozen uit gratis sms'jes maar die zijn tot de dag van vandaag nog niet bijgeschreven

hoe zou dat kunnen?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
@whitney,

Wat een vreemd probleem zeg! Ik heb op dit moment geen oplossing en dus ga ik dit morgen voor je navragen en kijken wat we voor jou kunnen betekenen!

@ Amaliaaaa:

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat leuk dat je mee doet met PrePaid Suprise!

Op dit moment is er een storing waardoor het mogelijk is dat je je Surprise iets later ontvangt dan gebruikelijk. Maar maak je geen zorgen, je Surprise is onderweg! 😃
wij hebben nu nog steeds niks gekregen mijn man en ik heel jammer 😞
Reputatie 7
Badge +20
lovealways schreef:

wij hebben nu nog steeds niks gekregen mijn man en ik heel jammer :-(

Hi Lovealways,

Welkom terug op ons Forum!

Ik zie dat je gister op 18 november je PrePaid Surprise tegoed hebt ontvangen! 🙂 Heeft je man het tegoed ook al ontvangen?

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je gratis tegoed! 🙂
Nou ik niets en de belminuten kan ik niet gebruiken, ja alleen als iemand t-mobile heeft dat heb ik nog nooit meegemaakt. Kan altijd overal heen bellen als ik INTERNET MAAND EXTRA aanzet bagger dit echt heb nu al wel 6 x geklaagt bah !!!!
En het is al 21 dagen zo ik erger me kapot hierover maar een oplossing of dat ze je even bellen ho maar WAARDELOOS
Je hebt nu 0,22 Euro, 300 bonus sms, 93:00 bonus min, 560 Mb. Voor meer info zie t-mobile.nl/my. Groet, T-Mobile ..en nu? Krijg ik geen reactie meer van t-mobile .... heb niks gekregen en de minuten die ik heb kan ik niet gebruiken omdat ik op 22 cent sta ?? Normaal kan ik alle minuten opbellen al staat er 1 cent op .
Reputatie 6
Badge +16
Hi Witney2011,

Erg vreemd dat dit nog niet is opgelost. De storing met betrekking tot PrePaid surprise is al opgelost en iedereen zou de prijzen al ontvangen moeten hebben.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Als je nog aanvullende vragen hebt dan horen we dat graag!

Reageer