Beantwoord

PrePaid Surprise spel geeft foutmelding

Ik heb een code ontvangen voor het spel. Ik kom het spel in met deze code, maar zodra ik de voorwerpen heb geraden en ik door geloodst moet worden naar de sleutels, krijg ik de volgende melding: oeps, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog een keer.

Heb het via mn tablet, pc en telefoon geprobeerd. Bij alle 3 de apparaten krijg ik dezelfde melding.

Mvg Chris
icon

Beste antwoord door David 9 mei 2016, 11:17

Hey Chris,

Van harte welkom op ons forum! :)

Is dit de eerste keer dat je dit probleem ervaart en wanneer had je opgewaardeerd? In ons systeem zie ik namelijk de laatste opwaardering terug op 3 mei en op 6 mei is de laatste PrePaid Surprise-code gespeeld met als winst 30 extra belminuten. Zou het kunnen dat het dus alsnog gelukt was en deze code dus gespeeld hebt?

Als het om een andere code gaat, dan wil ik graag nog van je weten welke browser je ervoor gebruikt en of het met een andere wel werkt.

We horen het graag van je, Chris!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Chris,

Van harte welkom op ons forum! :)

Is dit de eerste keer dat je dit probleem ervaart en wanneer had je opgewaardeerd? In ons systeem zie ik namelijk de laatste opwaardering terug op 3 mei en op 6 mei is de laatste PrePaid Surprise-code gespeeld met als winst 30 extra belminuten. Zou het kunnen dat het dus alsnog gelukt was en deze code dus gespeeld hebt?

Als het om een andere code gaat, dan wil ik graag nog van je weten welke browser je ervoor gebruikt en of het met een andere wel werkt.

We horen het graag van je, Chris!
Beste David, bedankt voor je reactie. Dit is de eerste x ja dat ik een foutmelding krijg. Net weer het surprisespel gespeeld van de laatste opwaardering, en dat ging goed. Het ging om een eerdere code. Die ban 3 mei heb ik idd 30 belminuten gewonnen. De browser die ik gebruik op pc, tablet en pc is chrome. Mvg Chris
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Chris,

Ah, goed om te horen dat het inmiddels wel weer werkt. Ik vermoed dat het systeem eenmalig niet meewerkte. Onze excuses daarvoor!

Om het goed te maken heb ik je beltegoed cadeau gedaan. Dit zal binnen 24 uur zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Helaas weer 2 codes waarbij ik een foutmelding krijg. Ik kom in het spel, klik het voorwerp aan en dan krijg ik weer de melding: oeps er is iets fout gegaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Chrisje,

Ik heb hiervoor een melding aangemaakt bij de leverancier van het spel, hopelijk kunnen zij het probleem voor je oplossen. Heb je trouwens wel een andere browser geprobeerd, dus in plaats van Chrome Firefox of Internet Explorer?

Hopelijk wordt het probleem nu snel opgelost! 🙂

Reageer