Beantwoord

PrePaid Surprise spel loopt steeds vast

• 7 mei 2016
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Bij het zoeken naar voorwerpen, loopt na 2 voorwerpen het spel steeds vast, hebben meer mensen daar last van? Ik heb ios.
icon

Beste antwoord door MichelD4 8 mei 2016, 21:50

Hoi Kaatje,

Bedankt voor je duidelijke antwoord op mijn vragen terug.
Je doet dus het Surprise Spel via je iPhone, en dus niet van achter een normale PC.

Nadat je 2 items hebt gezocht en hebt aangeklikt, krijg je dus de melding "Oeps, er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens".
Dit kan eventueel te maken hebben, dat je het spel speelt via Safari op je iPhone wat mogelijk de oorzaak hierin kan zijn.

Mijn advies: probeer het achter een normale PC met een andere browser (Chrome, Firefox of de ingebouwde browser van Windows), om te zien of je dan nog steeds tegen dit probleem aanloopt.
Het kan zijn, dat je dan geen problemen ondervind.

Probeer het, en laat daarna nog even weten of je dan het spel wel gewoon kunt afmaken.
Krijg je dan nog steeds bovenstaande melding, dan zou een moderator verder kunnen kijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Beste KaatjedG,

Welkom op het forum van T-Mobile.
En uiteraard vervelend, dat het spel steeds vast loopt op je iPhone.

Maar om een goed beeld te krijgen, om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, heb ik wat vragen.

> Over welk spel hebben we het hier eigenlijk?
> Wat moet je nu precies doen in het spel?
> Heb je het spel al een keer van je iPhone verwijderd, en hem daarna opnieuw gedownload?

Graag zie ik je antwoorden tegemoet.
Hallo Michel, het gaat om het surprise spel waarvoor je een code krijgt bij het opwaarderen van je beltegoed. Je kan dan gratis belminuten of sms jes winnen. Ik kan steeds maar 2 items zoeken en aanklikken waarna ik steeds de opmerking krijg van " oeps er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens" maar ja laat maar zitten ik ben er wel klaar mee nu.
Bedankt, KaatjedG
Reputatie 3
Hoi Kaatje,

Bedankt voor je duidelijke antwoord op mijn vragen terug.
Je doet dus het Surprise Spel via je iPhone, en dus niet van achter een normale PC.

Nadat je 2 items hebt gezocht en hebt aangeklikt, krijg je dus de melding "Oeps, er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens".
Dit kan eventueel te maken hebben, dat je het spel speelt via Safari op je iPhone wat mogelijk de oorzaak hierin kan zijn.

Mijn advies: probeer het achter een normale PC met een andere browser (Chrome, Firefox of de ingebouwde browser van Windows), om te zien of je dan nog steeds tegen dit probleem aanloopt.
Het kan zijn, dat je dan geen problemen ondervind.

Probeer het, en laat daarna nog even weten of je dan het spel wel gewoon kunt afmaken.
Krijg je dan nog steeds bovenstaande melding, dan zou een moderator verder kunnen kijken.

Reageer