Beantwoord

PrePaid Surprise spel spelen op Pc (en mobiel)

• 2 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 759 Bekeken

Hoi, ik heb pas een pre-paid kaart en ontving een code om een keer PrePaid Surprise te spelen. Zit hier achter een laptop. Nu de misschien wat domme vraag (als die bestaan), hoe werkt dat?
Moet je als je het voorwerp ziet, er met de muis op klikken cq met je vinger op de touchscreen? Kan het antwoord nergens op de site vinden. Las alleen "Zoek binnen de tijd naar het verborgen voorwerp en ontvang je sleutel(s)". Wat je daarvoor moet doen staat er dus niet.
icon

Beste antwoord door Amy 4 oktober 2016, 08:46

Hey JanMetMBcamperVeertigJaar (mag ik ook gewoon 'Jan' zeggen? 😉 ),

Super leuk dat je meespeelt met PrePaid Surprise! Domme vragen bestaan niet! Je kunt inderdaad met je muis klikken. Is dat gelukt? Op deze pagina vind je nog wat extra informatie over het spelen van het spel.

Mocht het spel niet helemaal optimaal werken dan kun je het beste proberen om het spel in een andere browser te spelen. Google Chrome werkt hierbij vaak het beste.

Laat je weten of je wat moois gewonnen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey JanMetMBcamperVeertigJaar (mag ik ook gewoon 'Jan' zeggen? 😉 ),

Super leuk dat je meespeelt met PrePaid Surprise! Domme vragen bestaan niet! Je kunt inderdaad met je muis klikken. Is dat gelukt? Op deze pagina vind je nog wat extra informatie over het spelen van het spel.

Mocht het spel niet helemaal optimaal werken dan kun je het beste proberen om het spel in een andere browser te spelen. Google Chrome werkt hierbij vaak het beste.

Laat je weten of je wat moois gewonnen hebt?
Bedankt Amy.
Dus "oudjes", je moet met je muis (of vinger op de GSM) het verborgen voorwerp aanklikken.
Zo, nu staat het ergens geschreven. lol
Reputatie 7
Badge +15
Haha lol!

Thanks dat je het nog even plaatst voor de 'oudjes' 😉.

Reageer