Beantwoord

PrePaid Surprise toegang niet mogelijk

• 1 juni 2018
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Geen kans gehad om deel te nemen aan het Surprise spel bij speelcode 7211. Bij elke deelname aan het spel blokkeerde het T-Mobile systeem met de mededeling "probeer het later nog eens ". Vervolgens is de speelperiode verstreken. Zwaar KUT!!!! Ik word wel weer telkens bestookt met sms- berichten om snel weer op te waarderen en deel te nemen aan het spel. Wel geld uitgeven om op te waarderen en dan wordt je kans zogenaamd geboden om mobiele data, bellen, sms te kunnen "winnen" maar het systeem geeft je geen gelegenheid om deel te kunnen nemen. Met deze service ben ik echt helemaal klaar. Hele tijd reclame beste netwerk landelijke dekking en dan dit. Niemand helpt. BALEN, T-Mobile. Geen mooie PR van mij aan mijn netwerk op social media.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2018, 15:46

Hi BB2014,

Daar ben ik weer! Ik had je beloofd je op de hoogte te houden en ik heb goed nieuws. Je ontvangt op vrijdag nieuwe Surprise codes waarmee je het opnieuw kan proberen. Laat je even weten of het nu goed gaat? Zo niet, trek gelijk aan de bel. Ik zet het dan door! Veel speel plezier!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi BB2014,

We willen natuurlijk dat je een fijne ervaring hebt bij ons en dus heb ik dit gelijk voor je doorgezet! We gaan onderzoeken waar het aan ligt zodat we dit kunnen oplossen en zodat je kans maakt op mooie prijzen met PrePaid Surprise. Ik houd je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +20
Hi BB2014,

Daar ben ik weer! Ik had je beloofd je op de hoogte te houden en ik heb goed nieuws. Je ontvangt op vrijdag nieuwe Surprise codes waarmee je het opnieuw kan proberen. Laat je even weten of het nu goed gaat? Zo niet, trek gelijk aan de bel. Ik zet het dan door! Veel speel plezier!

Reageer