Beantwoord

Prepaid surprise werkt niet?

• 14 juli 2016
  • 1 reactie
  • 225 Bekeken

Ik heb nog nooit een prepaid surprise code ontvangen. Dat vond ik niet erg, omdat ik geen zin had om met een kansspel mee te spelen.
Nu heb ik bij het opwaarderen van mijn prepaidtegoed echter geen data ontvangen. Ik wist niet dat de regels veranderd waren. Nu heb ik dus geen data, omdat ik geen surprise code ontvang.
Ook het aanmelden voor een surprise-account lukt niet. ( foutmelding).

Kan Tmobile dit voor mij oplossen? Liefst met terugwerkende kracht? Hoe kan ik mijn gegevens doorgeven of zien jullie dat in mijn forum--account?
icon

Beste antwoord door Amy 15 juli 2016, 11:57

Hey Matti100,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik snap dat je nu mee wilt doen aan PrePaid surprise. Je gegevens kunnen wij trouwens inzien omdat je forumaccount gekoppeld is aan je My T-Mobile account.

Ik zie overigens dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's via de chat. De SMS'jes werden geblokkeerd en mijn collega heeft deze blokkade voor je verwijderd. Vanaf nu zal je Surprise codes gaan ontvangen als je weer opwaardeert! 😃

Laat je weten of je verder nog vragen hebt? We helpen je hier graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Matti100,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik snap dat je nu mee wilt doen aan PrePaid surprise. Je gegevens kunnen wij trouwens inzien omdat je forumaccount gekoppeld is aan je My T-Mobile account.

Ik zie overigens dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's via de chat. De SMS'jes werden geblokkeerd en mijn collega heeft deze blokkade voor je verwijderd. Vanaf nu zal je Surprise codes gaan ontvangen als je weer opwaardeert! 😃

Laat je weten of je verder nog vragen hebt? We helpen je hier graag!

Reageer