Beantwoord

Prepaid surprise werkt niet

• 25 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo,

Laat ik nou denken dat Prepaid Surprise standaard aan staat. Nou, de surprise is in dit geval dat ie uit staat, want ik heb nu een aantal keer opgewaardeerd en geen code ontvangen. Wie gaat dit fiksen ?

Alvast bedankt,

Ron
icon

Beste antwoord door David 26 augustus 2016, 14:44

Hey Ron,

Mijn collega's en ik kunnen dit zeker voor je fixen!

Ik zie dat je een blokkade hebt staan op het ontvangen van berichten over promoties. Het is echter zo dat PrePaid Surprise ook een promotie is.. Je zult in dit geval dus moeten kiezen tussen de blokkade of het meedoen aan PrePaid Surprise. Allebei is helaas niet mogelijk. Ik hoor graag waar je voor kiest, dan kunnen we indien nodig de blokkade opheffen.

We horen het graag van je, Ron!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ron,

Mijn collega's en ik kunnen dit zeker voor je fixen!

Ik zie dat je een blokkade hebt staan op het ontvangen van berichten over promoties. Het is echter zo dat PrePaid Surprise ook een promotie is.. Je zult in dit geval dus moeten kiezen tussen de blokkade of het meedoen aan PrePaid Surprise. Allebei is helaas niet mogelijk. Ik hoor graag waar je voor kiest, dan kunnen we indien nodig de blokkade opheffen.

We horen het graag van je, Ron!
Hallo David,

Kijk, daar wordt het wel duidelijker van. Ik heb nu via de App de optie "Aanbiedingen per sms" aangezet. Dan zal het bij de volgende opwaardering vast goed gaan.

Bedankt voor je antwoord.

Mvg,

Ron
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ron,

Graag gedaan! Bij de volgende opwaardering moet het dan inderdaad helemaal goed komen! 🙂

Reageer