Beantwoord

PrePaid Surprise werkt niet

• 11 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 498 Bekeken

sinds gister ben ik weer tmobile klant. eerst prepaid ivm een overstap. na opgewaardeerd te hebben kreeg ik een sms met het suprise prepaid verhaal. echter ; code doet het niet krijg steeds melding oeps er ging iets fout.. en een account aanmaken voor het my surprise gedeelte ook niet .. telefoonnummer zou niet geldig zijn. Is dit een bekend probleem? enne.. ja ik heb al meerdere browsers etc geprobeerd 😃
icon

Beste antwoord door Amy 12 oktober 2016, 11:47

Hey Stp78,

Welkom op het T-Mobile Forum en leuk dat je weer klant bent geworden! 😃

Jammer om te horen dat dit niet lukt! 😞 Zou je op deze pagina eens willen kijken of je daar verder mee komt? Mocht het nog steeds niet werken zou een een screenshot kunnen plaatsen van de foutmelding? Dan kunnen wij dit doorzetten naar de technische jongens.. die kunnen dit vervolgens tot op de bodem voor je uitzoeken!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Stp78,

Welkom op het T-Mobile Forum en leuk dat je weer klant bent geworden! 😃

Jammer om te horen dat dit niet lukt! 😞 Zou je op deze pagina eens willen kijken of je daar verder mee komt? Mocht het nog steeds niet werken zou een een screenshot kunnen plaatsen van de foutmelding? Dan kunnen wij dit doorzetten naar de technische jongens.. die kunnen dit vervolgens tot op de bodem voor je uitzoeken!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hi Amy!
Helaaaaaas die link doet t ook niet
Reputatie 7
Badge +15
Hey Stp78,

Dat is vreemd zeg. Wil je eens proberen of je wel naar die pagina kan op een laptop of pc? Er staat daar namelijk allerlei informatie over PrePaid Surprise! 🙂
Heb ik allemaal al gedaan
Reputatie 7
Badge +15
Hey Stp78,

Kun je aangeven wat je allemaal al gedaan hebt? Lukte het wel om bovenstaande pagina te openen op laptop of PC?

Wanneer wij weten wat er precies wel of niet werkt kunnen we het doorzetten naar onze technische afdeling. Kun je verder op je mobiel wel gewoon andere webpagina's bezoeken? :8
Hoi Amy
Ik heb het op iPhone geprobeerd via de link in sms en via jou link ook door zelf de code in te vullen. Ik heb het op laptop geprobeerd via de link en los de site opzoeken. Alles via verschillende browsers geprobeerd. Ook het aanmaken van een surprise acount lukt niet daar krijg ik de melding ongeldig telefoonnummer. En yep verder kan ik alles bekijken en bezoeken

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi stp78,

Hmm erg vreemd. Ik wilde dit gelijk voor je doorzetten naar de afdeling die hierover gaat, maar ik zie dat je inmiddels al bent overgezet naar een abonnement. De PrePaid functionaliteiten zijn dus niet meer beschikbaar.

Nu kan je profiteren van andere mooie diensten als T-Mobile Extra, T-Mobile Samen en T-Mobile Vriendenkorting. Doe er je voordeel mee!

Voor het ongemak heb ik je een korting toegekend. Deze korting zal op je eerstvolgende factuur zichtbaar zijn. 🙂

Reageer