Beantwoord

Prepaid surprisespel / gratis Mb's bij opwaarderen

• 30 januari 2017
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

Bestaat het prepaid surprisespel nog of is nog maar voor een enkeling?
Ik ontvang al lange tijd geen code meer (ook niet na telefonische toezegging dat alles weer geregeld was).

Ook de gratis Mb's na het opwaarderen krijg ik nog maar mondjesmaat. ( toevallig net als ik Mb's heb aangekocht krijg ik ze)
Ik verbruik niet veel dus dan heb ik er teveel.
icon

Beste antwoord door Pilovali 30 januari 2017, 20:54

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het PrePaid surprisespel bestaat zekers (Serviceweb was net een minuutje eerder met typen :P). Ik lees dat je geen code's meer ontvangt, heb je misschien SMS-diensten geblokkeerd via My T-Mobile > Instellingen > Blokkades? Als je SMS-diensten hebt geblokkeerd, dan ontvang je geen codes van PrePaid surprise.

Gratis MB's direct na het opwaarderen krijg je sinds een hele poos niet meer. Dat was een actie.

Groet,
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Martin,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Ik weet helemaal niets van de actie, maar als ik online ga kijken dan bestaat de site nog wel en er staat dat er januari 2017 prijzen zijn. Ga er dan maar vanuit dat het nog werkt.

Dit is de site die ik heb gevonden: https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/

Hoe het in elkaar zit met de mb's weet ik niet. Misschien is er iemand die je verder kan helpen met dit antwoord. Hoonde dat ik je al een beetje op weg heb kunnen helpen. Veel plezier!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het PrePaid surprisespel bestaat zekers (Serviceweb was net een minuutje eerder met typen :P). Ik lees dat je geen code's meer ontvangt, heb je misschien SMS-diensten geblokkeerd via My T-Mobile > Instellingen > Blokkades? Als je SMS-diensten hebt geblokkeerd, dan ontvang je geen codes van PrePaid surprise.

Gratis MB's direct na het opwaarderen krijg je sinds een hele poos niet meer. Dat was een actie.

Groet,
Bedankt voor de snelle reacties.
Ik heb bij de instellingen gekeken en de SMS-diensten staan aan m.u.v. berichten van T-Mobile, het ontvangen van aanbiedingen per SMS.
Ik ontvang wel altijd een bericht dat het opwaarderen is gelukt.
Reputatie 6
Badge +17
De blokkade van SMS-diensten moet uit staan, anders krijg je geen SMSjes van PrePaid Surprise. Het is namelijk een SMS-dienst.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Martin,

De commerciële berichten vanuit ons stonden inderdaad uit. Ik heb deze zojuist voor je aangezet. De volgende keer zal je na je opwaardering weer een spelcode ontvangen! 🙂
Amy,
Dat had ik gisteren volgens mij ook al gedaan, daarna weer opnieuw opgewaardeerd.
Wederom geen code ontvangen.
Is het ook zo dat je bij het opwaarderen geen mb's meer krijgt?
Reputatie 6
Badge +17
Martin, zoals ik aan heb gegeven in mijn vorige post was dat (helaas) een tijdelijke actie. Dat is volgens mij al ruim een half jaar zo.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martin,

Dat had Amy gedaan bij haar bericht, dat was pas vanochtend. Dit was een actieve blokkade op dergelijke SMS'jes, dus vanaf nu kun je pas weer codes ontvangen bij een opwaardering. Dat was gister nog niet het geval.

Het klopt wat Pilovali aangeeft, de gratis MB's bij een opwaardering zijn er alweer een tijdje uit. Uit mijn hoofd zeg ik dat dit al sinds mei 2016 het geval is.

Als je nog verdere vragen hebt, laat het dan weten!
David,
Ik heb geen verdere vragen.
Ik vind het alleen vreemd dat bij een van mijn laatste, telefonische, contacten gezegd is dat alles goed stond en ik dus gewoon de code zou ontvangen.
Ik heb op mijn telefoon geen instellingen gewijzigd.

Reageer