Beantwoord

Prepaid tarieven: welk prijsplan moet ik kiezen?

• 10 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Ik begrijp niets van de pagina van de prepaid tarieven. Ik zie daar allerlei prijsplannen staan. Wat zijn dat en welke moet ik kiezen? Moet ik weten op welke datum ik prepaid klant ben geworden? Zie screenshot

icon

Beste antwoord door David 11 augustus 2017, 10:36

Hoi Matti100,

Dat heb je inderdaad helemaal correct. De prijzen en bundels wisselen nog wel eens, vandaar de verschillende prijsplannen. Jouw aansluiting is op 9 juni 2009 geactiveerd, dan weet je dat in ieder geval!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Matti100,

Dat heb je inderdaad helemaal correct. De prijzen en bundels wisselen nog wel eens, vandaar de verschillende prijsplannen. Jouw aansluiting is op 9 juni 2009 geactiveerd, dan weet je dat in ieder geval!
Ik kan prepaid '2009 niet vinden. Ik begrijp het nog steeds niet.

Verder kan ik in mytmobile ook mijn begindatum niet vinden. Waar staat dat? En is het niet raar dat de tarieven voor prepaid verschillen? Ik dacht dat het allemaal gelijk was. Kunnen jullie voorbeelden geven voor prepaid?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Matti,

Je kunt deze tarieven aanhouden bij jouw PrePaid aansluiting. De tarieven verschillen niet heel veel, maar een voorbeeld van een wijziging: de Unitbundel had je vorig jaar nog niet, sinds kort wel, dus dan is er een andere prijslijst nodig. Dit gebeurt wel vaker, dus vandaar de verschillen. De startdatum staat in ons systeem, niet in My T-Mobile.

Als je hier nog vragen over hebt, je weet ons te vinden.
Dat de kosten resp. €0,15, €0,10 en €0,05 waren wist ik al.

Het gaat er mij om, WAAR dit te vinden is: in welke tarievenlijst/prijsplanlijst? Want je zegt zelf dat ik in het prijsplan 2009 moet kijken. Maar dat bestaat niet?
En het is toch ook onhandig dat je moet weten wat je startdatum is om de goede prijslijst te vinden, als de startdatum niet in mytmobile staat?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti100,

De tarievenlijsten lopen inderdaad niet tot decennia terug, maar je kunt de oudste aanhouden als je een tarievenlijst nodig hebt. Deze zal niet 100% overeenkomen, maar als je de tarieven van de website niet wilt aanhouden, dan is dat het meest relevante prijslijst.

Over het algemeen weet iedereen wel wanneer de PrePaid simkaart is aangeschaft en geactiveerd, of in ieder geval ongeveer. Anders is het altijd bij ons op te vragen. 🙂

Reageer