Beantwoord

Prepaid tegoed niet zichtbaar

  • 17 september 2019
  • 1 reactie
  • 897 Bekeken

Het prepaid tegoed in de T-Mobile App (en website) staat al ruim een week op €0,00
Afgelopen weekend een SMS ontvangen dat het tegoed bijna op is!

Werkt dit onderdeel ook niet meer naar behoren?
Mike
icon

Beste antwoord door David 17 september 2019, 16:40

Hoi Mike,

Ik zie dat jouw account is gekoppeld aan een abonnement, niet aan een PrePaid-aansluiting. Het zal om een ander nummer gaan. Kun je mij een privébericht met het telefoonnummer sturen? Dan kan ik kijken of ik wat kan ontdekken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mike,

Ik zie dat jouw account is gekoppeld aan een abonnement, niet aan een PrePaid-aansluiting. Het zal om een ander nummer gaan. Kun je mij een privébericht met het telefoonnummer sturen? Dan kan ik kijken of ik wat kan ontdekken!

Reageer