Beantwoord

PrePaid tegoed niet zichtbaar via My T-Mobile

  • 7 maart 2016
  • 7 reacties
  • 291 Bekeken

Mijn zoon had iets van €18,25 beltegoed en in ene €0,25, ik zocht op de website en in de app maar nergens kan ik zien waaraan het geld is opgegaan. Ik keek bij de SMSen en toen zag ik in ene iets van een abonnement, met druk ok als je accoord gaat en stop als je dit wil stoppen. Daarna zag ik ok staan, waarschijnlijk heeft mijn zoon in zijn onwetendheid op ok gedrukt. Bij Payinfo gekeken maar geen abonnementen stonden daar. Ik heb daarna gelijk een SMS gestuurd met stop erbij voor die abonnementsdienst voor de zekerheid. Kunnen jullie aangeven hoe ik zijn "factuur" kan inzien? Betaalde SMS diensten heb ik nu geblokkeerd.

Een ander punt is: op de website zag ik dat je €5 PrePaid tegoed krijgt als je je gegevens daar invult. Dat heb ik 2x gedaan maar alle twee de keren kreeg ik geen bevestiging binnen 24u hiervan. Ik dacht nog een welkome aanvulling na het verdwenen beltegoed. Kunnen jullie hier nog iets aan doen?
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2016, 15:26

Hoi GI Jane,

Zulke abonnementen kunnen inderdaad aardig oplopen qua kosten. We hebben over dit soort diensten ook een algemeen topic aangemaakt, zodat je kunt nalezen wat je hier zelf aan kunt doen. Een factuur is er helaas niet bij PrePaid, maar wij kunnen wel even voor je kijken wat er precies aan kosten gemaakt is. Via de link die ik hierboven stuurde kun je ook een onderzoeksformulier invullen om na te laten kijken of je zoon nog recht hebt op teruggave van gemaakte kosten.

De tweede vraag kijk ik graag voor je na, maar hiervoor ontvang ik graag in een privébericht nog de gegevens van deze aansluiting. Hierbij heb ik in ieder geval het telefoonnummer nodig en verder ook de gegevens waar je mee geregistreerd hebt. Ik kijk dan graag na of het gelukt is en anders wat er mis gaat.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi GI Jane,

Zulke abonnementen kunnen inderdaad aardig oplopen qua kosten. We hebben over dit soort diensten ook een algemeen topic aangemaakt, zodat je kunt nalezen wat je hier zelf aan kunt doen. Een factuur is er helaas niet bij PrePaid, maar wij kunnen wel even voor je kijken wat er precies aan kosten gemaakt is. Via de link die ik hierboven stuurde kun je ook een onderzoeksformulier invullen om na te laten kijken of je zoon nog recht hebt op teruggave van gemaakte kosten.

De tweede vraag kijk ik graag voor je na, maar hiervoor ontvang ik graag in een privébericht nog de gegevens van deze aansluiting. Hierbij heb ik in ieder geval het telefoonnummer nodig en verder ook de gegevens waar je mee geregistreerd hebt. Ik kijk dan graag na of het gelukt is en anders wat er mis gaat.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Beste David, de €5 beltegoed heeft mijn zoon ontvangen maar ik zou van jou nog een specificatie krijgen wat er nu afgeschreven is van het beltegoed van mijn zoon. Aan de hand daarvan zou ik een formulier wel of niet invullen. Ik hoor graag nog van je!
Reputatie 7
Badge +20
Hey GI Jane,

Ik weet even niet welke specificatie ik je beloofd zou hebben? In het privébericht had ik aangegeven dat er geen mogelijkheid is om details van het verbruik in te zien en je de link gestuurd waar de stappen in genoemd worden waarmee je SMS-diensten kunt blokkeren. Hier staat ook het formulier in wat je in moet vullen om te laten onderzoeken of je recht hebt op teruggave van de kosten.

Als je zoon zich hier niet voor heeft aangemeld, raad ik je dus aan om dit formulier in te vullen. Onze specialisten gaan dan nakijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dat graag van je.
Er staat in je berichtje: Een factuur is er helaas niet bij PrePaid, maar we kunnen wel even voor je kijken wat er precies aan kosten zijn gemaakt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey GI Jane,

De kosten zijn inderdaad gemaakt voor een SMS-dienst, zoals ik ook in mijn eerste bericht aangaf. Het gaat om de SMS-dienst met het nummer 6677. Deze dienst rekent 3,- per SMS, dat loopt dus behoorlijk en snel op! Verder zijn er geen opvallende bijzonderheden qua bellen en mobiel internet.

Via de link uit mijn eerste bericht kun je de stappen doornemen hoe je dit moet blokkeren en het formulier waar we het eerder ook over hebben gehad. Als je daar nog hulp bij nodig hebt, laat het dan even weten!
Raar want er zijn 2 Sms'jes verzonden en er is zeker €18 af geschreven
Reputatie 7
Badge +20
Hi G I Jane,

Ik wil dit graag voor je controleren alleen heb ik wel het nummer van je zoon nodig. David is op vakantie en dus kan ik hem niet om de gegevens vragen. Zou je mij die in een privébericht kunnen sturen?

Ik hoor graag van je. 🙂

Reageer