Beantwoord

PrePaid tegoed op

  • 11 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Dag beste mensen,
Zondag heb ik voor de 2e keer mijn prepaid opgewaardeerd met 10 euro.
Jullie gaven mij toen een herfstsurprise van 250 MB voor 7 dagen.
Sinds maandagmiddag 15:00 is er een storing (ik heb geen Mb's en beltegoed opeens), waardoor ik geen internet heb en niet meer kan bellen.
Dat vind ik heel vervelend, want zo heb ik ook niets aan mijn herfstsurprise.
Maar het vervelendste is natuurlijk dat ik mijn telefoon niet kan gebruiken voor internetten en bellen als ik geen wifi heb.
Hoe gaan we dit oplossen?
Dank alvast voor jullie antwoord.
Met groet, Boris Pennings
icon

Beste antwoord door Amy 13 oktober 2016, 09:50

Hey Borispennings,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je jouw vraag hier stelt. We helpen je graag verder.

Ik heb net naar je gegevens gekeken en ik zie dat inderdaad je databundel op is net als je beltegoed. Ook heb ik zojuist naar je verbruik gekeken en ik zie dat de databundel al helemaal verbruikt is. Hier heb je op 10 oktober ook een SMS over gekregen. In de SMS staat aangegeven dat je internet tegoed op is en je tegen het standaard tarief verder internet. Vanaf dat moment is je beltegoed op gegaan aan internet.

Wegens de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waar jij jouw data precies aan hebt verbruikt. In dit forumtopic vind je hier meer informatie over. Hopelijk kun je met die tips het dataverbruik een volgende keer beter in de gaten houden. 🙂

Hopelijk heb ik de situatie zo voor je verduidelijkt. Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Borispennings,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je jouw vraag hier stelt. We helpen je graag verder.

Ik heb net naar je gegevens gekeken en ik zie dat inderdaad je databundel op is net als je beltegoed. Ook heb ik zojuist naar je verbruik gekeken en ik zie dat de databundel al helemaal verbruikt is. Hier heb je op 10 oktober ook een SMS over gekregen. In de SMS staat aangegeven dat je internet tegoed op is en je tegen het standaard tarief verder internet. Vanaf dat moment is je beltegoed op gegaan aan internet.

Wegens de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waar jij jouw data precies aan hebt verbruikt. In dit forumtopic vind je hier meer informatie over. Hopelijk kun je met die tips het dataverbruik een volgende keer beter in de gaten houden. 🙂

Hopelijk heb ik de situatie zo voor je verduidelijkt. Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer