Beantwoord

PrePaid tegoed op iPhone

• 17 december 2016
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb een beltegoed kaart gekocht hier is €0,16 vanaf terwijl ik niet gebeld heb hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Amy 19 december 2016, 10:12

Hi Jedde,

Fijn om te zien dat Centaur je al van een aantal reacties voorzien heeft. Ik heb je laatste 2 reacties verwijderd omdat dit dubbele vragen waren. :)

Er zijn veel acties waarbij internet nodig is op bijvoorbeeld een iPhone. Dit kan al zo zijn bij het openen van een app of het versturen van een MMS. Ik heb net naar jouw verbruik gekeken en ik zie dat jouw toestel een aantal keer heel kort verbinding met internet heeft gemaakt. Hierdoor is er een aantal keer een paar eurocent van je PrePaid tegoed afgegaan. Wil je helemaal geen gebruik maken van internet op jouw toestel? Dan kun je het beste in je instellingen de datagegevens uitzetten en een blokkade op internet plaatsen via deze pagina op My T-Mobile.

Wil je laten weten of het gelukt is? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Meestal zijn deze kleine bedragen gevolg van internet.
Heb je pas een ander toestel in gebruik?
Hoezo internet?.. ik heb geen nieuw toestel
Reputatie 5
Badge +10
Welk toestel? Alle telefoons van de afgelopen 10 jaar kunnen verbinding maken met internet.
Kan door een app komen of door aktie (bewust en vaak onbewust)van de gebruiker.
Apple welke handeling kan ook geld kosten
Reputatie 6
Badge +15
Hi Jedde,

Fijn om te zien dat Centaur je al van een aantal reacties voorzien heeft. Ik heb je laatste 2 reacties verwijderd omdat dit dubbele vragen waren. :)

Er zijn veel acties waarbij internet nodig is op bijvoorbeeld een iPhone. Dit kan al zo zijn bij het openen van een app of het versturen van een MMS. Ik heb net naar jouw verbruik gekeken en ik zie dat jouw toestel een aantal keer heel kort verbinding met internet heeft gemaakt. Hierdoor is er een aantal keer een paar eurocent van je PrePaid tegoed afgegaan. Wil je helemaal geen gebruik maken van internet op jouw toestel? Dan kun je het beste in je instellingen de datagegevens uitzetten en een blokkade op internet plaatsen via deze pagina op My T-Mobile.

Wil je laten weten of het gelukt is? :8

Reageer