Beantwoord

PrePaid tegoed opwaarderen met bon

• 4 juni 2017
  • 4 reacties
  • 475 Bekeken

Ik heb Hello horloge voor me zoon en nu ik wil graag opwaarderen via bon. ( ik heb een opwaardeer bon gekocht ) hoe kan ik dat doen.? Sim in horloge. Kan ik gewoon via mijn t mobiel? En voor gps moet internet bundel gekoch?
Ik
icon

Beste antwoord door Thalina 6 juni 2017, 13:54

Hoi Mika2009,

Welkom op het forum :)

Wat leuk dat je een Hello horloge voor jouw zoon hebt gekocht! Wel handig als je ook daarvoor kunt opwaarderen, het liefst zonder dat je de simkaart eruit hoeft te halen. Sinds kort kun je heel eenvoudig online jouw bon opwaarderen:
  1. Ga naar de opwaardeerpagina
  2. Vul je 2x het T-Mobile PrePaid-nummer in
  3. Voer de 16-cijferige code in van de opwaardeerkaart
  4. Klik op 'Opwaarderen'

Voor GPS hoef je trouwens geen internetbundel te kopen. Laat je weten of het is gelukt met het opwaarderen? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mika2009,

Welkom op het forum :)

Wat leuk dat je een Hello horloge voor jouw zoon hebt gekocht! Wel handig als je ook daarvoor kunt opwaarderen, het liefst zonder dat je de simkaart eruit hoeft te halen. Sinds kort kun je heel eenvoudig online jouw bon opwaarderen:
  1. Ga naar de opwaardeerpagina
  2. Vul je 2x het T-Mobile PrePaid-nummer in
  3. Voer de 16-cijferige code in van de opwaardeerkaart
  4. Klik op 'Opwaarderen'

Voor GPS hoef je trouwens geen internetbundel te kopen. Laat je weten of het is gelukt met het opwaarderen? 🙂
Hallo
Ik krijg dit

Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.
Bij opwaarderen paginaik kan niet code vullen moet alleen nieuw kopen bij ideal cerditcard
Reputatie 4
Hi Mika2009,

Ik ga je verder helpen!

De melding die je krijgt geeft aan dat de pagina niet goed kan laden. Kan je proberen om de cookies van jouw internet browser te verwijderen? Daarna moet je uitloggen en even opnieuw inloggen en kan je het weer proberen. Dat zou het probleem moeten oplossen! Als het elke keer niet lukt via Google Chrome, kijk even of het via Internet Explorer wel gaat. Een andere internet browser kan ook het probleem verhelpen.

Laat je even weten of het gelukt is? Mocht dat niet het geval zijn, kan je de code ook naar mij sturen via een privébericht en dan kan ik het opwaarderen voor jouw zoontje. Dat doen wij heel graag voor jou! 😃

Reageer