Beantwoord

Prepaid tegoed overzetten

• 4 juli 2017
  • 1 reactie
  • 961 Bekeken

Momenteel bel ik prepaid, echter wil ik hiervan af en wil ik een studentenabonnement bij een andere provider nemen. Ik heb zelf nog 14 euro op mijn prepaidkaart staan en vind het zonde als dit vervalt.
Is het mogelijk om mijn prepaidtegoed naar een andere prepaidkaart te krijgen, zodat mijn tegoed niet vervalt, maar naar een andere persoon overgezet kan worden?
icon

Beste antwoord door Muberra 5 juli 2017, 11:12

Hoi Lizvdm,

Welkom op het forum! :)

Dat is heel aardig van je dat je jouw PrePaid tegoed wilt delen met iemand anders, maar dat is niet mogelijk. Ik ben het helemaal met je eens dat het zonde is als het komt te vervallen. Daarom zou ik mijn best doen als ik jou was om het toch op te maken. Wanneer gaat jouw nummer overgezet worden?

Wel heel jammer om te horen dat je onze Magenta-club wilt verlaten. Heb je al gekeken of onze abonnementen aansluiten op jouw behoeften en wensen? We kunnen altijd met je meekijken en jou hierin adviseren als je dat fijn vindt! Laat het maar weten.;)

Ik hoor graag van je of wij nog iets voor je kunnen doen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Lizvdm,

Welkom op het forum! :)

Dat is heel aardig van je dat je jouw PrePaid tegoed wilt delen met iemand anders, maar dat is niet mogelijk. Ik ben het helemaal met je eens dat het zonde is als het komt te vervallen. Daarom zou ik mijn best doen als ik jou was om het toch op te maken. Wanneer gaat jouw nummer overgezet worden?

Wel heel jammer om te horen dat je onze Magenta-club wilt verlaten. Heb je al gekeken of onze abonnementen aansluiten op jouw behoeften en wensen? We kunnen altijd met je meekijken en jou hierin adviseren als je dat fijn vindt! Laat het maar weten.;)

Ik hoor graag van je of wij nog iets voor je kunnen doen!

Reageer