Beantwoord

Prepaid tegoed verdwijnt

• 26 mei 2018
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Kunt mij inzage geven in de in rekening gebrachte kosten ten laste van mijn prepaid tegoed over de periode van 15 mei tot 25 mei? Bovendien begrijp ik niet dat mijn tegoed eerst €1,- bedroeg en nu weer €11,- terwijl ik niks heb bijgestort. Kunt u mij antwoord geven op deze 2 vragen?
Met vriendelijke groet,
Ilse Eckenhuijsen Smit
icon

Beste antwoord door Hajar 31 mei 2018, 12:38

Hi Ilse,

Jij ook bedankt voor je akkoord. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je hebt gekozen voor Betalen per MB en dat er tussen 15 en 25 mei veel data is verbruikt. Daardoor is er tegoed in vermindering gebracht. Ik kan niet inzien waaraan zoals Jaimy ook aangeeft, maar dit zou je zelf wel kunnen controleren via interne datatellers op je toestel. Bekijk dit topic voor meer informatie daarover.

Ik heb ook gelijk gecontroleerd hoe je tegoed is aangevuld en zie dat je momenteel bent aangemeld voor Automatisch opwaarderen. Je tegoed wordt dan automatisch opgewaardeerd wanneer je tegoed minder is dan € 2,-. Als je dit liever niet hebt dan kun je dit zelf wijzigen op deze pagina.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ilse,

Leuk om je op de Community te zien!

Bij PrePaid kunnen wij geen specificaties inzien, het verbruik is geheel anoniem en is dus alleen door jouzelf in de gaten te houden. Verder kunnen wij natuurlijk wel even met je meekijken of we zien wat er met het beltegoed aan de hand is. Daarvoor moet ik persoonsgebonden gegevens bekijken, waarvoor ik jou akkoord nodig heb. Geef je akkoord dat wij dit doen? We helpen je dan zo snel mogelijk verder!
Hallo Jaimy,
Fijn dat u heeft gereageerd. Ik geef jullie akkoord om mijn gegevens te bekijken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ilse,

Jij ook bedankt voor je akkoord. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je hebt gekozen voor Betalen per MB en dat er tussen 15 en 25 mei veel data is verbruikt. Daardoor is er tegoed in vermindering gebracht. Ik kan niet inzien waaraan zoals Jaimy ook aangeeft, maar dit zou je zelf wel kunnen controleren via interne datatellers op je toestel. Bekijk dit topic voor meer informatie daarover.

Ik heb ook gelijk gecontroleerd hoe je tegoed is aangevuld en zie dat je momenteel bent aangemeld voor Automatisch opwaarderen. Je tegoed wordt dan automatisch opgewaardeerd wanneer je tegoed minder is dan € 2,-. Als je dit liever niet hebt dan kun je dit zelf wijzigen op deze pagina.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik het graag!

Reageer