Beantwoord

PrePaid Unlimited dagbundel

• 21 juli 2018
  • 3 reacties
  • 735 Bekeken

Ik dacht dat de onbeperkte internet forum het hele maand was. Ik heb het nog niet gebruikt maar mag ik mijn geldt terug?
icon

Beste antwoord door CrisTien 21 juli 2018, 18:42

Ik snap er nog niet veel van.
bedoel je dat je internet voor een dag hebt gekocht?

De internetbundels S, M en L zijn 1 maand geldig binnen Nederland én de EU. De unlimited data vandaag NL bundel is geldig tot 23:59 op de dag van activatie. Is je bundel op of verlopen? Dan stopt de bundel automatisch. Je zit dus nergens aan vast.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Een beetje onduidelijke vraag. Waarom wil je precies je geld terug? Wat heb je gekocht en hoe heb je iets gekocht?
Hoe,wat,waar

en let op ‘Dit is een openbaar forum’ gebruik NOOIT je telefoonnummer als forum naam.
Ik help de unlimeted prepaid bumdle gevochten, An de onderkant van de pagina stond dat alle de bindlessen voor een maand geleden zijn maar dat was blijkbaar niet zo.

Ik weet niet hoe ik mij naam kan veranderen maar het is alleen een prepaid nummer voor een week
Reputatie 7
Badge +20
Ik snap er nog niet veel van.
bedoel je dat je internet voor een dag hebt gekocht?

De internetbundels S, M en L zijn 1 maand geldig binnen Nederland én de EU. De unlimited data vandaag NL bundel is geldig tot 23:59 op de dag van activatie. Is je bundel op of verlopen? Dan stopt de bundel automatisch. Je zit dus nergens aan vast.

Reageer