Vraag

PrePaid unlimited data weekend bundel via SMS 4000 niet mogelijk

• 27 juli 2019
  • 5 reacties
  • 506 Bekeken

Ik heb een prepaid SIM only 3-1 kaart voor een tablet, voldoende tegoed, en bundel unit S actief. Unlimited data weekend bundel via SMS 4000 geeft melding onvoldoende beltegoed of niet mogelijk.
Wat is hier de oorzaak van?
De SMS wordt verstuurd vanuit Frankrijk.

5 reacties

Reputatie 2
Via sms klopt het inderdaad, dat je het vaak niet kan activeren. Je kan beter naar de t-mobile startpagina gaan en vanaf daar de gewenste bundel activeren, dat werkt vaak beter.
De Unlimited bundels staan niet op my T-mobille. Er is geen mogelijkheid om deze te kiezen zonder sms.
Reputatie 2
Dat is vreemd, heb zelf ook een aantal keer van de unlimited bundels gebruik van gemaakt, en toen kon ik gewoon via de t-mobile startpagina, waarna je toe word verwezen als je geen bundel hebt, deze bundels activeren.

Kijk is via deze link: https://www.t-mobile.nl/prepaid-data-pass

staat ie daar wel tussen? Tenzij t-mobile de bundels daar uit heeft gehaald, maar dat zou vreemd zijn.

Overigens staat er op de site van tmobile, dat deze unlimited bundels ook via my-tmobile zijn te activeren....
Reputatie 7
Badge +20
Hi L.simar,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag met je mee. Probeer ondertussen ook de tips uit van @petertje20 Ben benieuwd of het dan lukt!
Tips van petertje20 helpen niet. Bundel verschijnt niet. Privé bericht verstuurd.

Reageer